Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Boş ayna

Boş ayna
 

Yalan değil cevr-ü cefa çektiğim
Gel gör ahvalimi can bidar oldu
Zulmetine düştü soldu gençliğim
Sayende nur yüzlü ihtiyar oldu

Kah yolun sonunda kah başındayım
Bir hoş hatıranın nahoşundayım
Bilmem vakit nedir kaç yaşındayım
Sen benden gideli kaç bahar oldu

Evvel bildiğimi şimdi unuttum
Gaflet beşiğinde gönül uyuttum
Elalem bal yedi ben zehir yuttum
Zulüm döşeğinde ölüm ar oldu

Yaramı yalandan halas eyledim
Derdimi kuytuda dosta söyledim
Ben sana kalbimi doğra mı dedim ?
Kılıcına değdi aşk mındar oldu

Varlığım esaret vakarım yalan
Gülüşüm emanet duruşum talan
Senin ettiğini etmezdi yılan
Zühtüm zehrin ile aşikar oldu

Yar sefada mısın sefalette mi ?
Taş kalbin göğsünde afiyette mi ?
Demir kapıların emniyette mi ?
Yüreğin kaç kere bahtiyar oldu ?

Issız sahillerin ama gözlerin 
Şefkatten bi-haber şirin sözlerin
Durur yüreğimde tırnak izlerin
Hepsi senden bana bergüzar oldu

AYNACI

 

Cevr-ü cefa:Eziyet / Ahval:Hal tavır / Bidar:Uyanık,uykusuz / Zulmet:Karanlık / Halas:Kurtuluş / Züht:Dünyadan el etek çekmek / Bergüzar:Hediy

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..