Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Boş boş konuşmalar...

Boş boş konuşmalar...
 

Eh nihayet referandum bitti ama her zaman ki gibi söylemler hiç değişmedi.
Neymiş efendim ?
" Türkiye kutuplara ayrılmış! "
Acaba ben salak mıyım?
Zira 2 seçenekli bir seçimde sadece bir tarafa oy çıkabilir mi?

Yani herkes aynı düşünebilir mi?

Ya" farklı düşünmek, olmazsa olmazımız olmalı" doğru bir düşünce değil mi !
Doğru değilse?...
O zaman programlanmış robotlardan farkımız kalır mıydı?


He evet , hep aynı bölge insanları aynı tepkiyi veriyor... Bu sorun olarak algılanmalı mı? Bence hayır...
Sadece partilerin fikirlerini , kendilerine göre gerçekleri diğerlerine anlatmada yetersiz kaldıklarını açığa çıkartıyor...

Yani çoğu eksiklik partililerden kaynaklanıyor. Zira kendilerini anlatamıyorlar. Yılların kötü algılamalarını silemiyorlar. Sadece her zaman ki gibi boş boş konuşuyorlar.

Üstelik halkı salak yerine koyarak !

Siyasetten anlamam ama her Türk vatandaşı kadar bir fikrim hep vardır.
Sadece paylaşmak istedim.
Sevgiler

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..