Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Boş boyut

Boş boyut
 

alıntı


cinayet esnasında günleri karıştırıyordum
güneşin alnı kısıktı
tutmamıştı akşamın dibi
artık büyüdün demişlerdi
kısa kesmiştim saçlarımı
çerçevesi kelebekli gözlükle bakıyordum
olay mahalline
 
 
 
öğlenüzeri kuruydu hava
üşümüştüm
bi gülüş ısmarlamıştım allaha
 
kalmadı taze bitti
 
 
elim ermiyordu yekinsem kaldırırdım
akşam karanlığını düştüğü yerden
boş veeer dedim
kendi kendine doğar nasılsa 
yeniden
 
 
en güzel yüzümü taktım
çoğukez bozuk bi musluktan sızar gibi sürekli
damlardı ya pıhtı bi gülüş
öylece karşıladım
 
az az ışık giriyordu
sıkı sıkı örttüğüm çocukluğumdan
sürekli avucunu uzatıyordum elimin
içinde bir çift mavi göz göğe bakan
 
mum diksin elime saklambaç oynayan
 
 
boş boyutlu bi caymak kapının ardı
hangi dağı kaldırsam altında insan yüklü vagonlar
hangi bulutu aralasam kırlangıç sürüsü
 
 
kuş bakışı bi meydana dik gözünü
doğabilen ve ölebilen ne varsa
biraz çiçek aslında hepsi
biraz böcek dağılacak az sonra
 
az sonra nasıl bakar duvar karşı duvara
nasıl birleşir dirsekleri dirseklerine
nasıl sallanır örümcek evinin bahçesinde
nasıl kanar sallanmaya kör sinek
gibi değişir siluet
 
 
hiç gülmemiş mermer bi büst ağzıdır maktul
ince bi kuş sığabilir  
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..