Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Boş geçmeyelim Beyler!!!

Boş geçmeyelim Beyler!!!
 

www.pozitifgazete.com


Allah razı olsun ne verirseniz elinizle o gelir sizinle
Allah bereketinizi arttırsın
Allah daha çok versin
Az çok demeyelim
BOŞ GEÇMEYELİM!!!

Heey sana dedim Recep;
BOŞ GEÇMEYELİM dedik di mi?

Allah bereketinizi arttırsın...
Allah daha çok versin

Oooo Arif Bey Allah daha daha çok versin!!!
(Üleyn müslüman adamda o kadar para olur mu beee!)

BOŞ GEÇMEYELİM BEYLER!!!
Gördüm seni gördüm hoop dedik DEMİRCİ gel buraya geeel!

Şşşşt Velispetçi sende geeeel
BOŞ GEÇMEYELİM demedik mi?

Kaçmayın üleyn sefiller!
Görürsünüz siz haftaya hıııı!
Girişte keseceğim BİLETİNİZİ!
Yok öyle beleş cennet!

Şşşşt İbram aga nereye öyle yan yan?
Unutmadık seni Kumkapı filan!!!
Pamuk eller cebe haydeee...

BOŞ GEÇMEYELİM BEYLER!!!

Ooo ahşapzadeler
Mucitler, fikir babaları!
Hadi çıkın paraları
Kımıldayın biraz...

BOŞ GEÇMEYELİM BEYLER!!!

(Allahım sen bana sabır ver! Allahım dualarımızı ve namazlarımızı kabul eyle!
Sen bizi Münafıklardan ve kem gözlerden koru yarabbi!)
Amiiin...

Hoca ve teşkilatının tınlamadığı gerçek!
-Zıııırrr zııırrr bu bir bilgi verme servisidir Temmuz ayı TTNT Borcunuz 34.50 TL dir internetinizin kapanmasını istemiyorsanız borcunuzu hemen ödeyin! Kriz mriz anlamam cart diye keseriz evelallah hattınızı hıııı!

-Hocam hocam; internet, cep, doğal gaz, market, vergi, ssk, yol su elektrik, okul kayıt, talebe, servis, rüşvet, 3000-4000- leptop, Allah rızası için hocam, boş çevirmeyin hocam, ne olur hocam, bir hafta da benim için şeyttirsek BOŞ GEÇMEYELİM BEYLER şeyini!!!

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..