Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Boş sokaklara veda

Hala Yürüyorum sevgilim boş sokaklarında 
Lanet olası bir aşk ateşi yanıyor içimde 
Seni bulana dek yürüme düşüncesindeyim forrest gump gibi 
Ben de bundan korkuyordum işte pes etmek yok derken 
Yürüyorum boş sokaklarda, aşkın direncindeyim.. 
Bugün senin sokağından geçtim haberin yok 
Yıldırım beyazıt sokak, numara kırk üç 
Kapına kadar geldim, bekledim 
Pencereyi açarsın, balkona çıkarsın belki diye, 
Yüzünü görmeyi o kadar çok istedim ki 
Kan ter içinde kaldım haziranın öğle sıcağında, 
Allah kahretsin, cesaret edemedim zile basmaya.. 
Belki de evde yoktun, gitmişsinizdir tatile 
Kim durur ki zaten bu sıcakta benden başka izmir'de 
Kim bekler körükörüne imkansız bir aşkın kapısını 
Kim söyler terkedilmiş bir sevdanın türküsünü 
Kim yalar tükürdüğünü benden başka, kim? 
Vurdum derviş yunus gibi, pir sultan gibi kendimi yollara 
Çok sızlıyorum düşündükçe sensiz geçen yılları 
Uçuşuyor yerde kağıtlar, tozutuyor rüzgar boş sokakları 
Kirletiyor, yavanca atılmış pet şişeler, izmaritler, sigara kutuları 
Gözümü alıyor pencerelerden yansıyan güneş ışıkları 
Tanrı ne hale düşürüyor bizim gibi aptal aşıkları.. 
Gidiyorum işte tabana kuvvet bişekilde 
Geçmiyor başka türlü içimdeki uhde 
Sesin kulaklarımda çınlıyor hala 
Bikere yüzünü göreyim yeter sevgilim bana, 
Belki de bir idam mahkumunun son isteği bu 
Bu nacizane arzuyu yerine getirmen gerek.. 
Vasiyetimi de yazıyorum şimdi altına; 
Geride kalan tüm mal varlığım sana olan aşkımdan ibaret 
Paylaştırsınlar tüm sevenlere yüce divan önünde 
Herkese yeticek kadar aşk var zaten bende 
Yakıp kül etsinler beni sonra, savursunlar küllerimi 
İmbat rüzgarında izmir körfezine atsınlar 
Kordondaki çimlere dağılsın tozlarım, her oturana bulaşsın 
Her aşığın üzerinde bizden izler kalsın.. 
Sevgilim artık bana müsade, 
Son yolculuğuma çıkıyorum aşkında bu gece 
Yazmak yok bundan sonra, çizmek yok, kelimeler tükendi 
Düşünmek yok, düşündükçe üzülmek yok, geceler tükendi 
Zaten ölümden öte köy yok, acılar tükendi 
Biletimi kestim ne diye zırvalıyorum ki artık 
Ne diye boş sokaklarda gereksiz kalabalık yaratıyorum sanki? 
Bilmiyorum, bilemiyorum, başka bir bilinmeyene doğru gidiyorum yine.. 
 
Ulaş Tuzak
 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..