Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Boşandığım eşim rahat bırakmıyor lütfen yol gösterin

Boşandığım eşim rahat bırakmıyor lütfen yol gösterin

Bana sorulan bazı soruların yanıtları hiç de kolay değil.

İşte bir başka çaresizlik:

“Hem alkolik hem de kumarbaz olan ilk eşimden şiddet de gördüğüm için bundan 2 yıl kadar önce boşandım. Geçen yıl, dünya iyisi bir insan olan şu andaki eşimle evlendim. Birbirimizi çok seviyoruz.

Boşandığım eşimden şimdi 4 yaşında olan bir oğlum var.

Ben babasız büyüdüğüm için, eski eşimin tüm olumsuzluklarına rağmen, oğlumun baba sevgisiyle büyümesini istedim.

Şu anda evli olduğum eşim de bu konuda çok anlayışlı davrandı. ‘Gelsin çocuğunu görsün’ dedi. Bizim eve gelip oğluyla görüşmesinin daha güvenli olduğunu düşündük.

Eşim işi gereği Cumartesi günleri de çalışıyor.

Eski eşim çocuğunu görmek için her hafta olmasa da bazı bazen geliyor. İlk zamanlar sorun yoktu. Ama bundan bir ay kadar önce çok çirkin bir olay yaşadım.

Çocuğu bahçeye çıkartmıştı. Kapı çaldı, ‘Oğlum nerede?’ diye sordum. ‘Aşağıda çocuklarla oynuyor, apartman görevlisi de yanında, su içip çıkacağım,’ dedi. Sonra içeri girerek kapıyı kapattı ve sırıtarak, ‘Sen benim eski karımsın,’ diyerek tacizde bulundu. Bağırmam üzerine fazla ileriye gidemeden dışarı çıktı.

Bu olaydan sonra çok tedirgin oldum. Bir kaç defa da telefonla arayıp rahatsız etti.

Artık çocuğu görmeye geleceği gün bir arkadaşımı çağırıyorum.

Onun yanında bir şey yapamıyor. Ama karşımda sırıtması bile rahatsız etmeye yetiyor.

Ne yapacağımı bilemez durumdayım. Olayı eşime anlatamadığım için vicdan azabı içindeyim. Bu durumdan eşim haberdar olsa, benden şüphelenecek diye korkuyorum.

Eski eşim her türlü yalanı söyleyebilir. Her türlü sahtekarlığı yapabilir.

Eşim bana yapılanları duyarsa benden şüphelenmese bile eski eşimin en azından eve gelmesini istemeyecek. ‘Çocuğunu alsın, dışarıda görüşsün,’ diyecek. Ama ben de bu kadar sorumsuz bir adama çocuğumu emanet edemem.

Bir aydan bu yana çok üzülüyorum. Çözüm bulamıyorum. Doğru düzgün uyku uyuyamıyorum. Kimseyle paylaşamıyorum. Eşim de bendeki bu mutsuzluğu fark ettiği için devamlı, ‘Neden üzgünsün? Ne senin bu halin?’ diye soruyor. O da benim bu halimden dolayı çok huzursuz. Lütfen bana bir yol gösterin.”

Bu Hanımefendiyle neler yapabileceği ile ilgili uzun uzun konuştuk. Sonra da “Sizin bu sorununuzu isminizi vermeden köşemde anlatacağım. Değerli okurlarımın değerli yorumlarını görmüş olacaksınız. Ama ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz,” dedim. Buna çok sevindi.

Bu kadının yaşadığı soruna belki de sizin yorumlarınız derman olur.

***

Değerli okurlarım, “Boşanacağım ama kızım ‘üşüyorum anneciğim’ diyor ben ne yapacağım şimdi?” başlıklı yazıma gösterdiğiniz ilgi ve duyarlılığınıza çok teşekkür ediyorum.

Ama sizlere asıl teşekkür, o duyarlı anneden geldi. Yorumlarınızı duygulanarak ve gözyaşlarıyla okuduğunu, bu düşüncelerin ona moral ve umut verdiğini söyledi.

Ne yapacağı konusunda kesin kararını verdiğinde bunu da sizlerle paylaşacağım.

***

Ayrıca, güven duyarak hiç kimseyle paylaşmaya cesaret edemedikleri sorunlarını benimle paylaşan, çözüm bulmalarına yardımımı isteyen okurlarıma da çok teşekkür ediyorum.

***

Bu köşede sizlerle oluşan dostluk çemberinin devamlı büyüyeceğine olan inancım her geçen gün biraz daha artıyor.

Mutlu ve sağlıkla kalın.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..