Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Boşandım çok pişmanım, ama o başkasıyla evleniyor ne yapmalıyım?

“Eşimle çok büyük bir aşkla evlendik. Bu evliliğimizden şimdi 5 yaşında olan bir kızımız var. Evliliğimizin ilk 2 yılı harikaydı. Sonra bir araba ve bir de ev aldık. 

Eşim taksitleri ödeyebilmek için geceleri mesaiye kalıyordu. Bu nedenle devamlı tartışıyorduk 

Benim sert tepkilerime, ‘Tek başıma ancak yetişiyorum. Evin ve arabanın taksitlerini başka türlü nasıl öderiz? Anneme de yardım ediyorum. Ben eşimle ve kızımla vakit geçirmek istemez miyim?’ diyordu. 

Ben de ‘Annene yardım etmek zorunda değilsin. Biraz da kız kardeşin destek olsun, ’ gibi çözümler öneriyordum. 

Tüm amacım, çok sevdiğim eşimle daha çok zaman geçirmekti. Çoğu zaman o geldiğinde uyumuş oluyordum. Bazen hafta sonları da mesaiye kaldığı için, bizimkisi evlilik olmaktan çıkmıştı. 

Aramızdaki o büyük aşka ne olmuştu. Sadece aynı evi paylaşan iki yabancı gibiydik. 

Anlaşarak boşandık. Vedalaşırken o da ben de gözyaşlarımızı tutamadık. 

Ertesi gün dolapları karıştırırken ona ait bir not defterini gördüğümde yaptıklarımdan çok utandım. 

Defterin bir tarafında, aldığı aylık, mesai ücreti ve yaptığı harcamalar yazıyordu. Tuttuğu notlardan, yoğun çalışmalarına rağmen parasının ancak ucu ucuna yettiğini anladım. 

Defterin diğer tarafında da hayalleri vardı. ‘Benim biricik aşkımı ve kızımı çok ihmal ettim. Bu yaz işlerimi yoluna koyup onları en az bir hafta Bodrum'a tatile götüreceğim. Kızımla kumda oynayıp, kaleler yapacağım, aşkımla yıldızların altında dans edeceğim, ’ diye yazıyordu. 

Ayrıca benim için yazdığı bir şiir de vardı. Defteri karıştırırken içinden düşen resmi görünce gözyaşlarımı tutamadım. Üçümüzün bir resmini defterin arasına koymuştu. 

Aslında o an ona koşup ‘Beni affet’ demeyi çok isterdim. Ama bunu başaramadım. Aradan bir yıl geçti. Onu halen özlüyorum. Bir arkadaşımdan onu bir başkasıyla evleneceğini öğrendim. Ne yapmalıyım?” 

Değerli okurlarım bu hanımefendinin nerede hata yaptığına, eşinin de hataları olup olmadığına, bu iki insanın tekrar bir araya gelmesinin doğru olup olmayacağına ilişkin yorumlarınızı merakla bekliyorum. 

Yorumlarınız sadece bu okuruma değil, benzer sorunları yaşayan okurlarıma da yol gösterecektir. 

Mutluluk ve sağlık dileklerimle... 

 

Cengiz Hortoğlu 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..