Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Boşanma arifesindeki hanımlara

Eşimden ayrılma kararı alıp mahkemeye başvurduğumda avukat olan kuzenim aradı. Bir sürü soru bombardımanı içerisinde sorduğu en çarpıcı soru şuydu " Dul bir kadın olarak nelerle karşılaşacağını biliyormusun? " çok kısa ve net oldu cevabım "Biliyorum. ""Bildiğine eminmisin" Evet emindim her şeyi etraflıca düşünmüştüm üstelik çocuk gibi beni evlliğe bağlayacak bir faktör de yoktu. Bilmiyormuşum.

Aile içi şiddet yoktu, şiddetli geçimsizlik yoktu, aldatma vardı. Kayınvalidemle oturuyorduk ve kocam çalışmıyordu. Evde tek çalışan bendim. Ve tek başıma üç kişinin yükünü omuzlamak zor geliyordu. Boşanmak için tek sebebim buydu. Üstelik evi geçindiren ben iken beyimizin bir de sevgilisi vardı. Bu benim için tahammül edilmez birşeydi. Sonuçta çalışıyordum ve ev geçindiriyordum hiç olmazsa kendim için çalışıp kendim için yaşardım. Sayemde evliliğimiz de tahammül edilmez bir hal almıştı çükü son zamanlarda vıdı vıdıcı huysuz bir kadın olup çıkmıştım. Eşime "Boşanmak istiyorum." dediğimde hemen kabul etti. Tek celsede boşandık.

Ve 15 yıldır dulum. Nelerle karşılaşacağımı bilmiyormuşum. İş hayatında nelerle karşılaşacağımı bilmiyormuşum, sosyal hayatta nelerle karşılaşacağımı bilmiyormuşum, aşık olacağım ve sevgisine sığınacağım insanlarla olan ilişkilerimde nelerle karşılaşacağımı bilmiyormuşum.

Aşk evliliği de yapmış olabilir insanlar, mantık evliliği de , maliyet evliliği de, eğer ki yapılan evlilikte şiddet, hakaret, rencide katlanılamaz halde değilse emin olun hele hele yaşı genç olup da evliliklerini noktalama kararı alan hanım arkadaşlarım nelerle karşılaşacağınızı bilmiyorsunuz. Böyle bir karar alma arifesindeyseniz lütfen bir kez daha düşünün. Bir tek kocaya katlanmak önyargılı koca bir topluma katlanmaktan daha kolay.

 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..