Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Felsefe
 

Boşluğa doğru

Boşluğa doğru
 

Zaman çarpıyor göğsüme.

Saatte yüz kilometre hız yapan bir aracın tepesinde, bağdaş kurdum, oturuyorum.
Yolculuk, göğün yedi kat üstüne ve yedi kat dibine bir inip, bir çıkıyorum.

Gözlerim kapalı.

Müthiş bir rüzgar, hem soğuk, hem sıcak esiyor, okşuyor bedenimi.

Gece oluyor, göz kapaklarimin ardinda.

Gündüz oluyor, göz kapaklarimin ardinda.

Ve zaman carpiyor gögsüme, hem de yüz kilometre hizla süzülüp geciyor omuzlarimdan.

Süzülüp geciyor kollarimin altindan. İki kolumu, iki yana actim, hem donuyor, hem yaniyorum.

Dalgalaniyor saclarim rüzgärla ve dökülüp ucuyor onunla.

Kat ettigim mesafeler, rüzgärin esmedigi yerde kaliyor.

Kollarina girdigim kadinlar, cocuklar, arkadaslar...

Ve iclerinden gectigim yanginlar, felaketler, üzüntüler ve mutluluklar

Rüzgärin esmedigi yerde kaliyor.

Zaman carpiyor gögsüme.

O 100 kilometre sürat yapanla ben, yapayanliz kucakliyoruz boslugu.

16.10.2007 saat 21, 30

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..