Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Boşluk...

Boşluk...
 

Bulut hayatlar...


Bir yanım ayna, bir yanım oda
Bir yanım masa somya
Somyada uzanıp yatmak;
Telefona bakmak,
Tavana bakmak;
Bakmak, oturmak
Yatmak.
İşte hepsi bu.
Taaa ezelden belli çalışıp kazanıp
Alıp satıp getirdiğim bunlar...
Ayağa kalkıyorum pencereye doğru
Penceremden bakıyorum.
Gökyüzü ile odam arasında bulutlar
Bulutlara takılıp kalıyorum.
Bakıyorum,
Oturuyorum,
Yatıyorum.

Takılıp kalıyorum;

...

bulutlar yagacak,

... ve sela okunacak.

hepsi bu kadar...

Bu şiirde bu kadar.
anlayacağınız,
Hepinize iyi uykular...
.
Kalender.nijmeğen 2016 eylül

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..