Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '07

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Bostancı' da bir dondurma harikası

Size Bostancı' da bir dondurma ustasının meyveli dondurmasını tavsiye etmek istiyorum.

Hayatımda böyle güzel dondurma yemedim. Bostancı' da adalardan dönerken münibüs caddesinden evime gidiyordum. Bir dondurmacı gördüm ve dondurma yemek için masaya oturdum. Bir porsiyon dondurma sipariş ettim. Bana meyveli dondurmalarının ünlü olduğunu söyleyerek meyveli dondurmalarını tavsiye ettiler. Bende düşünmeden kabul ettim. Ben gene herzaman aldığım ve yediğimde hangi meyve olduğunu bilemediğim bir dondurma bekliyordum. Ama yanıldığımı dondurmaları yudumlarken anladım.

Her yudumumda dondurmanın hangi meyveye ait olduğunu hemen anladım. Sanki bir meyve salatası yiyormuş gibi hissettim. İşin aslını dayanamadım ustaya sordum. Sırlarının hiç katkı maddesi kullanmadıkları sadece meyvenin suyuve şeker kullandıklarını söyledi. Hiç katkısız organik bir dondurma yiyeceği aklıma gelmezdi. Dondurma bi MUHTEŞEMDİ!!!!! Ellerine sağlık Yaşar Usta...

İlgilenenler için adresi vermek istiyorum. Ali Nihat Tarlan Caddesi. Minibüs Yolu üzeri Kadıköy Bostancı /İSTANBUL

 
Toplam blog
: 2
: 1616
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

1980 Aydın doğumluyum. 2002 Kırşehir Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler öğretmeniyim. Halen İstanbul E..