Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
İstanbul
 

Bostancı-Nişantaşı

Artık Suadiye’den yolculuğuma başlıyorum. Sabahları nispeten daha kolay gidiyorum işe. Genel olarak Kadıköy’e otobüsle sonra motorla Eminönü ve yine otobüsle Nişantaşı. Aslında yetişebilsem Beşiktaş vapuru da uygun oradan ama Eminönü’den gidersem yanımda yol arkadaşım oluyor. Bunun dışında bazen 2 katlı ile ya da Söğütlüçeşme'den Metrobüs’le ve diğer alternatif Üsküdar'dan motor ile Beşiktaş. Seçenek çok ama vesayit de çok. Sorun akşam başlıyor. Nedense trafik akşamları daha yoğun. Yaptığım denemeler sonucunda Nişantaşı'ndan metro ile Şişli sonra metrobüs sonra da tren diğerlerine göre bana 20-25 dk kar sağlıyor. Diğer ulaşım araçlarındaki bekleme sürelerim nedeniyle metrobüs daha avantajlı. FSM'deki köprü çalışmaları nedeniyle şu anda deniz yolunu kullanmak en mantıklısı görünüyor. Şunu söleyebilirim ki özellikle bayanlar için işi evinize yakın seçin ya da evinizi. Benim evi yakın seçme ihtimalim oldu ama kısmet olmadı. Şimdi yine sindire sindire İstanbul trafiğini yaşıyorum.

Bu arada bulunduğum çevrenin ulaşım ile ilgili bilgilerini de vereyim. Deniz-tren-otobüs olması açısından oldukça iyi. Ancak garibime giden Bostancı minibüs yolundan FSM ye giden otobüs yok! Halbuki ulaşıma elverişli bir güzergah. Şimdi de metrobüs gelmişken Boğaziçi’ne giden otobüslerden biri o güzergaha yönlendirilebilir. Sabah 10 a kadar sanırım 202 idi, gidiyor. Ama yetersiz olduğunu düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 5
: 1376
Kayıt tarihi
: 30.11.07
 
 

İstanbul'da doğdum... Üniversiteyi Kocaeli'nde tamamladım. Şuan bir kombi-termosifon üzerine bir fir..