Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Boşu boşuna

Boşu boşuna
 

AKP hükümeti, 70 milyon Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının, yüreğini serinletecek, bir açılım programı yapmak yerine, Kürt Açılımı diye ortaya çıkmamalıydı. İçi boş olan, Kürt Açılımı, tüm ülkeyi gerdi. Bundan bir sonuç çıkacağını, kimse düşünmüyor. Açılım 70 milyon için olmalıydı. Tam demokratik bir anayasa. Çalışanlara, insanca özlük haklar. İNSANCA YAŞAYACAK KADAR ücret. Parasız eğitim ve eğitimde eşit fırsatlar.

TBMM nin kalitesini yükseltecek, tam demokratik, siyasi partiler kanunu. Millet vekillerinin dokunulmazlığını kaldıracak yasa. Tam bağımsız ve güvenilir bir yargı reformu. Yatırımı teşvik edecek düzenlemeler. Modern bir tarım politikası. Laik, demokratik, modern ve güçlü bir TÜRKİYE görüntüsü ile kısa sürede AB de yer alabilecek atılımlar. İşsizlik olmasın. Bıkkınlık olmasın, Yarınlardan endişe duyulmasın.

Açılımsa, açılım bu. Yapın bunları, bölünmeyelim. 70 Milyon, birlikte olalım. 70 milyon, birlikte yürüyelim. Yapın bunları, 70 Milyon arkanızda değil, yanınızda olsun. Teröristten medet ummayın. Halkınıza güvenin. PKK nın oyları ile meclise girmediniz. TC vatandaşları size oy verdi. Yapın bunları, karşılığını verin. Şalvarla, takkeyle, sarıkla, çarşafla, bir yere varılmıyor. Allaha yürekten inanmak yeter. Bunlarla uğraşmayı bırakın. Kimse, kimsenin inancına ipotek koyamaz. Bunu Osmanlı Padişahları bile yapamadı. Ümmet değil, millet olmalıyız, Molla değil, bilgi toplumu olmalıyız. Geriye gidersek, neler olabileceğinin sinyalleri alınıyor.

Bunları yazmak için, tuşlara basıyorum. Az sonra kolum, kanadım düşüyor. Kendi, kendime konuşuyormuşum, hissine kapılıyorum. Sahi, ben bunları kime söylüyorum.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..