Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '18

 
Kategori
Dünya
 

Boşuna Ağlanır mı?

Boşuna Ağlanır mı?
 

Otuzaltı yıl önce Denizli Çavuş talimgahında uniforma ve tüfeği verdiklerinde demek ki bugünler için ağlamış ve ağladığımı fark eden komutana derdimi anlatmışım.

Ağlama nedenimi soran komutana aynen şu cevabı vermiştim;

- Kağıt-kalem eğitimi varken neden öldürmek için eğitim vermeye çalışıyorsunuz.

Komutan İstanbul'lu ve eğitimli aynı zamanda güngörmüş biri olduğundan dolayı mıydı bilmiyorum ama bana kızmadan sert tavır takınmadan şöyle teselli etmeye çalışmıştı;

- Ben de senin gibi düşünüyorum ama askerlik ocağı böyle işte çocuğum.

Dünyadaki bütün ülkelerde bulunan asker eğiitim alanlarında askerler benzer eğitim ile eğitilmeye çalışılıyor. Sistem aynı işliyor yani.

Otuz altı yıl geçmesine rağmen garp cephesinde değişen bir şeyin olmadığını görüyoruz.

Hala öldürmek için eğitim veriliyor.

Sadece ülkemiz için söylemiyorum. Bütün ülkelerde aynı yöntem uygulanmaktadır.

Soğuk savaş dönemlerinde bir noktaya kadar anlayabiliyorum silah üretimini ama dünyada soğuk savaş döneminin sona erdiği 90 yılından sonrasında silah üretiminin hala neden devam edildiğine bir anlam veremiyorum.

Üç büyük din (İslam- Musevi-Hristiyan) kutsalında öldürmenin ne kadar büyük günah olduğunu hepimiz biliyoruz.

Peki silah üretimini yapan ve silah üretimini yapanlarla ortaklık kuranlar kimler?

Musevi-Hristiyan ve İslam dinlere mensup ülkeler! (Özellikle Arabistan'ın ABD ile silah anlaşmasına gidildiğini biliyoruz)

"Madem ki 90 yılında Birleşmiş Milletler tarafından soğuk savaşların sona erdiği tüm dünyaya duyuruldu ve o tarih itibariyle herhangi bir ülkenin herhangi bir ülkeye saldırması yani askeri müdahalede bulunması söz konusu dahi olmayacağına göre ve tüm bunların imza altına alındığına göre neden Arabistan böyle bir anlaşmaya gerek duydu" diye sorabilirsiniz.

Cevap açık.

Öldürmek için. Üstelik kendi dinine mensup insanları öldürmek adına. (Teröristleri öldürmek için meröristleri öldürmek için anlamam ben. Sonuçta kendi dinine mensuptur). Bir şey yapacaksan, terör örgütlerini örgütleyen ülkeleri hizaya getirmeye çalış!

Evet dünyada savaş yok ama Amerika ve İngiltere'nin örgütlemiş olduğu terör örgütleriyle bir birleriyle sözümona mezhepsel çatışmalar mevcut!

Sözümona dedim çünkü 1400 yıldan beri mezhepler arasında hiç sorun yaşanmadan ABD'nin Ortadoğu politikasından dolayı kendi eliyle örgütlemiş olduğu örgütler olduğunun altını çizmek isterim.

90 yılından sonraki Amerika'nın projesii şu;

Ne kadar çok terör örgütü, o kadar çok silah üretimi ve tüketimi!

Bütün hesap kitaplar silah üretimine endeksli yapılıyor dünyada.

Demek ki boşuna ağlamamışım.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..