Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Boşuna mı sevdim seni ben?

Zaten hiçbir şey karşılıklı olmak zorunda değil, adı sevgi olsa bile.. Ama zordur bunu kabullenmek, hiçbir şey olmamış gibi hayata devam etmek, tutunmak sımsıkı hayata.. Çünkü hayatım dediğiniz kişiyi kaybetmişsinizdir aslında..

Aslında çok kolaydır buna, olmayan bir şeye, inanmak. İnsanın hep inanası geliyor:" O beni çok seviyor!!!" Ama halbuki O hiç sevmiyor.. Şimdi her şeye küsüp, kapkaranlık bir odaya mı kapanmalı; hiçbir şey olmamış gibi yola devam mı etmeli? Hayat aslında saçma sapan oyunlarıyla bizi oyalamaya devam edecektir aslında. O an farkedeceğiz ki, sevgi karşılık görmeden de büyüsünü kaybetmeyecek; çünkü insan inadına sevecek, duyduğu acıdan bile zevk duyarak hem de!

Keşke bizim seçtiğimiz insanlar bizi sevse değil mi? Kovalamaca gibi bir şey oluyor böyle olmayınca, siz birini seviyorsunuz, bir başkası da sizi. O da inadına yakanızı bırakmıyor, siz de inadına seviyorsunuz bir başkasını.. Sonra zaman, her şeyin ilacıdır yaa!! zaman size unutturuyor bunları, geçmiş oluyor yani tüm bunlar. Geçmişe de mazi diyorsunuz ve siz hala yola devam ediyorsunuz...

Bugün bir arkadaşım daha nişanlandı.. Gerçekten önemsediğim bir dostum. Bana mantık evliliği yapacağını söyledi; çünkü sevdiği insan evlenmişti.. Daha tanıdığım bir sürü insan var böyle ve hepsi zamanla sevebileceğini söylüyor veya bir başkası teselli için söylüyor bu gibi şeyleri onlara.. Bana da sordu arkadaşım, zamanla severim değil mi diye. Sahi sevgi zamanla olabilecek bir şey mi? Zaman istediğimiz her şeyi getirdi mi ki? Tabi bunları ona söylemedim ama yine de doğrusunu yaptın dedim. Oturup kara kara sevdiğinin şu anada kiminle aynı evi paylaştığını mı düşünseydi!

Hayatla bir dargın bir barışık oluyor insan sevince.. Sonra zaman, bazen merhem oluyor kanayan yaraya, bazen tüm acılara yenilerini ekliyor, yeni yaralar açıyor.. Ama ben diyorum ki: Hayat tüm bunlara rağmen devam ediyor...

Bezar Gül

 
Toplam blog
: 22
: 455
Kayıt tarihi
: 06.10.09
 
 

26/05/1989 Adıyaman doğumluyum. İlk ve ortaöğrenimimi Adıyamanda tamamladım. Gaziosmanpaşa Üniver..