Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
İnternet
 

Boşverdim ülke sorunlarını, FarmVille’de yaşamaya başladım.

Boşverdim ülke sorunlarını, FarmVille’de yaşamaya başladım.
 

Artık ülke sorunlarını boşverdim, FarmVille’de yaşamanın rahatlığını seçtim. Orada herşey çok güzel.

FarmVille’de adına demokratik açılım denilen, ama demokratikliği hazmettirmekle, açılımı da her şeyin kapalı olmasıyla tanımlanan saçmalıklar yok.

FarmVille’de ıslatılmış imzalar yok, paran yetip satın alabilmişsen kuyularda su var.

FarmVille’de dışarıdan finanse edilen iftiracı gazeteler yok, istersen not bırakabileceğin levhalar var.

FarmVille’de domuz gribi yok, hani birisi armağan olarak göndermişse domuzların var, onlarda da hastalık yok.

FarmVille’de açlık yok. Biraz paran varsa tohum alıyorsun, hemen büyüyor sebzeler, ağaçlar kısa zamanda meyve veriyor.

İnekleri, keçileri sağıyorsun… Koyunların yününü alıyorsun… Tavuklar yumurtluyor, onları topluyorsun…

FarmVille’de bencillik yok, herkes birbirine armağanlar gönderiyor, komşuların bahçesine gidip tilkileri, kargaları, köstebekleri kovalıyorlar

Ben de artık ülke sorunlarını boşverip FarmVille’de yaşamaya başlasam da, ay yıldızlı bayrağımı çiftliğimin bir köşesine dikmeden yapamadım.

Ankara, 1 Kasım 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..