Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '15

 
Kategori
Estetik / Güzellik
Okunma Sayısı
3933
 

Botoks yerine Yüz Yogası yöntemi ve güzellik iksiri kitabı

Botoks yerine Yüz Yogası yöntemi ve güzellik iksiri kitabı
 

Cildinizi sıkılaştırmak ve kırışıklıkları azaltmak için bir yol arıyorsanız, botox, reçeteler ve diğer yöntemlere göre daha doğal alternatifler vardır.

Gün içinde birkaç dakika, koltuktan dinlenirken, basit yüz yogası tekniklerini uygulayabilir, daha genç görünebilirsiniz.

YOGADA BOTOX ETKİSİ

Kırışıklıklardan kurtulmak, sarkmış cilt görünümünü önlemek için, botoks birçok nedenden dolayı kullanılan bir yöntemdir.

Yoga, stresten ve vücudunuzdaki gerginliklerden kurtulmak için doğal bir yöntemdir.

Vücudumuzun nüansı ve kaslarımız icin özel bir hedeftir. Aynı etkiler yüz performansı için yoga ile elde edilebilir. Yüz yogası egzersizleri üst ve orta kaslarımızı ayrıca alt kısmı da çalıştırmaktadır.

Kan dolaşımını arttırarak cildimizin daha fazla oksijen almasını sağlar. Daha temiz ve daha sağlıklı görünüme ve yumuşak bir tene sahip olabilirsiniz.

SONUCU NE KADAR SÜREDE ALIRIM?

Yüz yogası egzersizlerinde büyük bir etki almak için, günde 15-20 dakika ve haftada  5 ya da 6 defa uygulamalısınız. Bu uzun bir süre gibi görünebilir. 

Bu egzersizleri her yerde, trafikte beklerken, kuvette rahatlarken, işinizi yaparken uygulayabilirsiniz.

Sonuçları 2 hafta gibi bir sürede göreceksiniz.  6 ay içinde kendinizi iyi hissedecek ve daha genç görüneceksiniz.

YÜZ YOGASI EGZERSİZLERİNİ UYGULAYIN!

ALTERNATİF GÜLÜMSEME

Cilt sarkmaları ve yanaklarınızdaki çizgilerden kurtulmak icin, basitçe ağız gülüş egzersizlerini uygulayabilirsiniz. Dudaklarınız dişlerinizi kapatacak şekilde olacak sekilde ağzınızı "O" biçiminde açmalısınız. Dişlerinizi kapatacak şekilde gülerken ağzınız açık bir şekilde olmalıdır. 

Bu hareketi 6 defa tekrar etmelisiniz. Son olarak, gülümserken, çene ortasına parmağınızı koyun, başınızı yukarı ve aşağı hareket ettirin. Bunu iki kez tekrarlayın.

ALINA MASAJ

Bu basit tekniklerle, alnınızdaki utanç verici çizgilerden kurtulacaksınız. Parmaklarınızı saç dipleri ve kaşlarınızın arasındaki boşluğa yerleştirin. Hafif baskı uygulayarak dışarı doğru parmaklarınızı çekin.  Bu hareketi 10 kez tekrarlayın.

BAŞINIZI GERİ EĞİN

Düzgün bir şekilde ileriye bakın. Parmak uçlarınızla, boynunuzun alt tarafında dokunun.

Başınızı geriye doğru yatırırken, boynunuzu yukarıdan aşağıya ve aşağıdan yukarıya olacak sekilde okşayın. Dayanabilecek şekilde başınızı geriye doğru verin ve 2 defa tekrar edin aynı hareketi. 

Son olarak, alt dudağınızdan köşelerinden aşağıya doğru çekerek harekete devam edin. Parmak uçlarınız ile köprücük kemiğinize doğru masaj yapın ve başınızı arkada tutmaya devam edin. Kaslarınızın gerildiğini hissedeceksiniz. 4 defa derin derin nefes alın ve tekrar edin. 

PUF HAVA

Bu yüz yogası tekniği ile kaslarınızı çalıştırırken, tombul yüz görünümünü azaltmanızı sağlayacaktır. Ağzınızı hava ile dolduracak şekilde derin nefes alın. 

Daha sonra, ağzınızı çalkalar gibi,  yanaktan yanağa havayı çevirin. 30 saniye süreyle 3 set şeklinde tekrar edjn.

BALIK SURATI YAPMAK

Eğlenirken ya da oyun oynarken hepimizin yaptığı,  yüz kaslarımıza şekil vererek tuttuğumuz hareket.  Dudaklarınızı ve yanaklarınızı emerek bir balık suratı yapın.  10 saniye bekleyin ve tekrar deneyin.  5 kere daha ayni hareketi yapın. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 36
Toplam yorum
: 4
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 62580
Kayıt tarihi
: 14.12.13
 
 

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunuyum aynı zamanda felsefe üzerine yüksek lisans yapıy..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster