Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Boyalı Kuş'un Hikayesi!

Boyalı Kuş'un Hikayesi!
 

Bu benim!


Bu öyküyü bana anlatan değerli bir öğrencim, çok hoş bir insan, geçen gün çorba içerken yanımıza oturan kişi!

Çek bir yazar yazmış öyküyü, çok beğendim, yazmak istedim. Çok yetenekli bir ressam ve sevimli oğlu bir gün yaralı bir karga bulmuşlar, onu alıp tedavi etmişler, birbirlerini çok sevmiş, alışmışlar.

Ressam oğluna artık doğal yaşamına dönmeli bu kuş, biz onu gerçekten seviyorsak, özgürlüğüne saygı göstermeliyiz, sevgi sahiplenmek değildir, o bize gelir, gene iletişim kurarız, demiş.

Ufaklık için için üzülmüş, çok sevmiş kargayı, onu serbest bırakmadan önce en sevdiği renklerle boyamış, rengarenk karga geri geldiğinde onu hemen tanımak için, bir de ona hediye vermek amacıyla!!!

Karga kanatlarını çırparak, sevdiklerine veda ederek uçmuş dostlarının! yanına...

Ne olmuş , nasıl karşılanmış kendi toplumunda biliyor musunuz?

Hemen öldürmüşler, bu boyalı kuşu, kendilerine benzemediği için, farklı olduğu için, renkli olduğu için!!!

Üzüldüm...

Yaşadıklarımı öznel ve nesnel olarak değerlendirdiğim de, boyalı bir kuş olduğumu düşündürdü bu öykü beni!

Koyun olmama çabamızdan asla ne olursa olsun vazgeçmemeliyiz!

Varsın öldürsünler, bu bir yolculuk, fani dünya kimseye kalmadı, kalmayacak!

Bize taş atana ekmek vermeye devam ederiz, kalbimizi kıranlar gene de bizden beslenir, yargılayıp aşağılayanlar, hayatta herşeyin herkes için olduğunu anladıkları zaman, boyalı kuşları öldürmüş olduklarını farkedecekler! Ama ne fayda!!!

Huzur evleri çocukları olan insanlarla dolu, eşler fani kaybedilebilirler, garantide değilsiniz, kaderi size benzemeyenlere, farklı olanlara, boyalı kuşlara zulüm etmeyin, hayat bir tekerlektir, döner, ama yavaş yavaş anlayamazsınız, bir bakmışsınız, en üstteyken, en alta gelivermişsiniz.

Boyalı kuştan diğer boyalı kuşlara gönül dolusu sevgi ve saygılarımla!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..