Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Boyalı kuş

Boyalı bir kuşsun sen
Saçtan dibe boyalı...

Kılıçtan keskin narsizmin
Burnumuza dayalı.

Bozmak istiyorum ben bu kuşun cilasını
Görmek için ince kabuklu yarasını.

Ama bilemiyorum nerde bu balonun yaması...
Şişinmesi bu kadar mı yoksa var mı dahası.

İyi de bana ne!
Hangi taş oynadı bende yerinden.
Sızılı ergenliğim misin heykel gibi tam karşımda dikilen.

En olmadık yerde en ummadık sırlarını bulup,
zırıl zırıl ağlamalısın bir yarıtanrı olduğunu unutup.

Yaşarken hiç mi bişey dokunmadı sana '' güzelim ''

Canını yakmalı...
Tadını kaçırmalı...

Bu taraftan bakınca hiç birşey görünmüyor.
İnsana benzer bi yanın varsa bulup, onun gözlerine bakmalı.

ELİF.

 
Toplam blog
: 39
: 625
Kayıt tarihi
: 31.07.07
 
 

34 yaşına girdim profilde hala 30 yazıyor bir türlü değiştirmeyi beceremedim, dur bakalım bu sefe..