Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
İnançlar
 

Böyle bir habere inanmak istemiyorum

Böyle bir habere inanmak istemiyorum
 

İnancımıza göre sadece İslam Peygamberi değil. Allah'ın sevgili kulu 'sen olmasaydın alemleri yaratmazdım' dediği ve Peygamberimiz için Kutlu Doğum Haftası düzenleniyor.

Milli Eğitim de bu hafta dolayısıyla bir yarışma düzenlemiş ve bunun için duyuruda bulunmuş. Katılan katılır katılmayan katılmaz. Ama öyle bir haber yapılıyor ki sanki farklı inanca sahip br ülkede bunu zorla yapırıyorlarmış gibi bir yansıtılıyor.

Ya afedersiniz ben bunun için kelime bile bulamıyorum. O kadar saçma bir haber ki inanın nefret ettiriyor insanı kendinden. Danimarka'da çıkan haberlere ve yorumlara ya da dünyanın başka ülkelerindeki bu saldırışlara alıştık. Ama kendi ülkemizde böyle salakça sataşmalara ve aptalca haberlere alışamadık. Alışmakta istemiyoruz. Bunu haber yapıp yayınlayan Milliyet'e ne diyebilirim. Derdimi nasıl anlatabilirm. Böyle haberleri hangi bağımsız ve tarafsız bir anlayışla yayınlarlar açıklayabilirler mi?

Bu haber bir siyasi haber değil, bir kurumun yaptığı yanlışlardan kaynaklanan bir haber değil. Bu haberi yapan kişinin inancı olmayabilir. İnanmayabilir. Ataist de olabilir. Ama müslüman bir ülkede ve inancımıza göre kutsal sayılan bir haftada bir organizasyon düzenlenmiş ve katılım isteniyor. Katılmak ya da katılmamak insanların elinde olan bir şey. Ama kusura bakmasın o inanmıyor diye biz de inançlarımızdan ve çocuklarımızın inançsız yetişmesinden yana değiliz. Darvini ne kadar öğreniyorsa İslamı ve Onun Peygamberini de o kadarve hatta daha fazla öğrenmek zorundadır. Zira dinini ehil ellerden öğrenmeyen sahte dincilerin eline düşer ve her türlü zemine çekilebilir.

İslamı ve Peygamberini bilmeden yetişen bir insan nasıl müslüman olabilir. Zaten yapılan değişikliklerle iyice çocuklarımız dininden ve Peygamberinden uzaklaşmaya başladı. Camilere bile belirli bir yaştan sonra gönderebiliyoruz. Bir çoğumuz gönderemeyebiliyor. Buna rağmen okullarımızdaki din dersleri kaldırılsın üzerine çalışma yaptırıyorlar. Zaten din derslerinde de dinimizle ilgili değil genel anlamda bir dinler dersi verilmektedir.

Bütün bunlara rağmen bu insanlara artık yeter diyoruz. Dinimiz ve peygamberimiz üzerindeki kirli ellerini çeksinler. Yeter bunlara daha katlanmak zor geliyor. Kendileri nereye inanmak istiyorlarsa inansınlar. Ama dinimiz ve peygamberimizle uğraşmasınlar. Devlete eğer inançları yönünde eğitim almak istiyorlarsa müracat etsinler kendileri için bir ders koysunlar. Çocuklarımızın üzerinde oynanan bu dinsizleştirme oyununu daha fazla oynamasınlar.
 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..