Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Böyle bir sevmek

Böyle bir sevmek
 

Attila İlhan


Attila İlhan çok yönlü bir şair olduğu gibi, bir özelliği de kadınlardır, onlar üzerine yazmış olduğu şiirleridir. (MB) ailesiyle paylaşmak istediğim bir şiiri yayınlıyorum.

Şair şiirlerinin yanı sıra, film senaryoları ve romanlarıyla edebiyatımıza damgasını vurmuştur.

İlk romanı"Sokaktaki Adam" dır. Romanlarında şehir insanını, ülkenin yakın tarihi, siyasi hayatını ,
sosyal ve ekonomik yapısını işlemiştir.

Attila İlhan 15 Haziran 1925' te Menemen'de doğdu. Genç yaşlarında başladığı yazma, düşünme serüveni 10 Ekim 2005'te arkasında çok kıymetli eserler bırakarak ebediyete göçtü...

"BÖYLE BİR SEVMEK" şiiri

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
Azıcık okşasam sanki çocuktular
Bıraksam korkudan gözleri sislenir
Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Böyle bir sevmek görülmemiştir.

Hayır sanmayın ki beni unuttular
Hala arasıra mektupları gelir
Gerçek değildiler birer umuttular
Eski bir şarkı belki şiir
Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Böyle bir sevmek görülmemiştir.

Yanlızlıklarımda elimden tuttular
Uzak fısıltıları içimi ürpertir
Sanki gökyüzünde bir buluttular
Nereye kayboldular şimdi kimbilir
Ne kadınlar sevdim zaten yoktular
Böyle bir sevmek görülmemiştir.

 
Toplam blog
: 465
: 1550
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Çevreye saygı, insanlık görevi olarak algılanmalıdır. Bankacılık ve finans yöneticiliği  uğraşım ..