Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Böyle birşey galiba aşk

Böyle birşey galiba aşk
 

Aşk ile seveyim dedim
Aşk ile sevecek yârim olmadı
Aşk ile sarılayım dedim
Aşk ile sarılacak yârim olmadı
Ağlayan gözümde yaşlar aktı
Aşk ile silen yârim olsun dedim
Aşk ile silen yârim olmadı
Şu üç günlük dünyada
Aşk ile konuşacağım bir yârim olsun dedim
Aşk ile konuşacağım bir yârim olmadı
Oldu oldu aşk ile olan olmadı
Aşk ile seven olmadı
Ya aşk ile ben sevemedim
Ya da aşk ile sevilmeyi sevdiğim aşkı bilmedi
Ya da aşk böyle bir şeydi
Bulunca kaybetme
Bulunca yâre giden yolların kapanması
Karakaşın ok kirpiğin sineye saplanması
Böyle bir şey galiba aşk
Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..