Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Böyle birşey

Bir tırnak işareti olursun şimdi,

Korkupta başlamadığım bu cümleye.
Nedenim olursun, sorarım anlamını şimdi,
Açmak bağrını rüzgara karşı, böyle birşey.

Bende yoktun biliyorum!
Biliyorum çünkü; varlığını hissettim bu gece,
Bir başka oldu; tende dokunuşun bu gece.
Yudum yudum içmek kokunu; böyle birşey.

Seninle başlarım söze, bitiririm seninle.
Kim demiş ki; yoksun yanımda,
Uykum bile; bölünür adınla.
hasretine ayılmak, işte böyle bir şey.

Gönlümün ikliminde, açan yanısın bahara,
Tozlu yollardan koşup gelmişim karşına,
Ne seller kesebilmiş önümü, ne de bu çamur deryası.
Yorulmak, soluklanmak ve anlamak yaşadığını;
İşte böyle bir şey.

Burcumda bir güzellik görüyorum,
Gülüşünü işlerim sol yanıma nakış nakış.
Ben saçının tellerini, bu ruhuma vuslat diye diye örüyorum,
Seninle sen olmak, böyle bir şey.

Gitme, karanlığı olma bu gecemin,
Tam da yüzümü çevirmişken umuda,
Bir gülün açması gibi kısa; hayatımda şu son demin,
Çaresiz derde derman olmak; böyle bir şey.

Aynada gördüğüm çehre sensin,
Mor sümbüller kokusu adınla nitelensin,
Yüreğimin sesine güfte ol, gözlerinle bestelensin,
Burcumda yükselmiş AŞK, böyle bir şey.

     

Ö.B.K           

15.06.2010
03:46

 
Toplam blog
: 2
: 64
Kayıt tarihi
: 20.04.12
 
 

Ömer Burak kuruçay 04.12.1984 KAHRAMANMARAŞ Selçuk Üniversitesi Jeodezi ve Fotogrametri M..