Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '12

 
Kategori
TV Programları
 

Böyle buyurdu TV.

Böyle buyurdu TV.
 

Onsuz düşünemez olduk artık.

Hayatı onsuz yaşamak kimileri için imkansızdır.

Tüm planlar ona göre yapılır. Gazetelerin program akışı sayfaları sanki günlük yaşam planımız gibi olur. O kutudan bahsediyorum evet. (Gerçi kutu dememizden rahatsız oldular iyice incelttiler şimdilerde, kağıt gibi oldu.)

TELEVİZYON denen katilden bahsedeceğim size. Dünyanın en büyük hipnozcusudur o. Sizin ne düşündüğünüz önemli değil. O ne düşünürse siz de onu düşünürsünüz. Ne gösterirse onu görürsünüz.

Hepimizin işine geldi değil mi? Eskiden çocuklar evi birbirine katardı. Şimdi koy onun karşısına baksın çocuğa. Mum gibi olur kerata. Hele bi yüzünü çevirsin. İçerden anne bağırır'' Bak ne oynuyor baaaaak''.

Karı-koca ilişkilerini düzeltti. Eskiden kadınlar vırvırvır konuşurdu. Şimdi bir dizi başlıyor. Susuyor hepsi.

Kocalarda oturuyor maçın karşısına 2 saat kadın rahat.

Ben neden düşüneyim ki. TV düşünüyor benim yerime. Kitap okumaya ne hacet okuyanları izliyorum aynı şey. Ben inanırım arkadaş televizyon'a one derse odur gerçek. Onu yayınlayanların hepsi en dürüst insanlardır. Tek amaçları vardır. Gerçekleri insanlara duyurmak. Yaşasın. Ne kadar şanslıyız biz 21.yy insanları.

Televizyonda dedilerki savaş var şurada. Eyvah yandık hemen yardım edelim. Dedi ki savaş bitti. Oh savaş bittiyse tamam yardıma gerek kalmadı. Ne de olsa TV böyle buyurdu.

Kahvede Necip abi sinirlenmiş.''Vay şerefsiz baksanıza ne yapmış. Ülkeyi bölmeye çalışmış. Atmışlar içeri'' Herkes derin bir oh çekmiş. Yaşasın TV. Sen olmasan vatan düşmanlarını göremezdik.

Unutmadan televizyonun bir yararı daha var. Çok fazla memleket meselesi vermez o. 24 saatin 4 saati spor. 6 saati dizi. 4 saati kadın programı. 3 saat sinema. 5 saat magazin, reality show, talkshow, yarışma vs.2 saatte haber verir. Maksat memleket üzülmesin.

Mehmedim dağ bayır hain kovalar. 1 dakikada anlatır. IN ve OUT'lar 20 dakika sürer. Maksat ana babalar üzülmesin.

Evde oturun. Çıkmayın dışarı. Gerçek hayat üzer sizi. TV ekranına alıştınız siz . Bakmayın gerçeklere korkarsınız. Açın TV'i. Ama evde 1 televizyon azdır. Her odaya koyun. Yalnızlaştıkça yalnızlaşın. Asosyal olun ki GÜDÜLMENİZ KOLAY OLSUN.

Nede olsa BÖYLE BUYURDU TV. 

 

ONUR SAKARYA

 

 

 
Toplam blog
: 6
: 32861
Kayıt tarihi
: 02.08.11
 
 

25 yaşındayım. Uzakyol gemilerinde kaptanlık yapıyorum. İzmir'i çok seviyorum. ..