Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Böyle duyarsızlık olmaz

Duyarsızlık diz boyu...

Ben artık sadece bunu söylemekle yetiniyorum...

Seyahate çıkıyorsun, yapman gereken bir yolculuk söz konusu, sayelerinde mahvoluyor yolculuğumuz.

Her yolcunun koltuk numarasına göre bir bagaj fişi veriliyor, en güzeli de böyle zaten..

Gelgelelim bir de bu fiş numaralarını kontrol ederek verseler, benim valizime bir fiş bile takmadılar.

Bunun yanında bir başka müşteriye ait, etiketli bir valizi de bana vermeye kalktılar..

Bu ciddiyetsizlik, duyarsızlık çok büyük otobüs firmalarının birinde, üstelik de hemşehrim denilebilir...

İçinde değerli eşyalarınız var mıydı?

Lafa bak yaa.....

O valiz de bütün kıyafetlerim, özel eşyalarım ve iç çamaşırlarım vardı,

Bundan daha değerli ne eşyam olabilir ki; dimi?

Biz daha bu düzenle, bu sistemle çok yarı yolda kalırız..!!

 
Toplam blog
: 4
: 500
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

1984 Denizli-Acıpayam doğumlu. Açıköğretim öğrencisi. İyi bir evliliğe imza atmış aynı zamanda bir e..