Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Aralık '10

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Böyle eğitime can kurban

Böyle eğitime can kurban
 

Hasan Başkanımız Eğitim Sırasında..


Personel Kartepe de eğitim gördü…

Marmara Belediyeler Birliğinin Büyükçekmece Belediyesi yöneticileri için Kartape de düzenlediği hizmet içi eğitim programı Kartepe The Green Park Hotel’de yapıldı.

İki gün süren eğitim programına Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr.Hasan Akgün, Başkan Yardımcıları, birim müdür ve amirleri olmak üzere yüzün üzerinde personel katıldı.

Sakarya Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr.Musa Eken, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanı Avukat Kadir Erol, Psikolojik Danışman Dr.Faruk Öndağ MBB Genel Sekreteri Doç Dr. Recep Bozlağan gibi uzmanların Kamu Etik Kuralları, Davranış İlkeleri, Resmi Yazışma Kuralları, Empatik İletişim, Küresel Şehirler ve İstanbul konulu seminerlerin düzenlendiği eğitim programının açılış konuşmasını yapan Başkan Akgün “Bu tür eğitim çalışmalarının personeli motive etmesinin yanı sıra kendilerini de güncelleme adına bir fırsattır. İki gün sürecek bu eğitimi fırsat bilerek kendinizi güncellemenizi istiyorum“ dedi.

Bir Büyükçekmece'li olarak; böyle eğitime can kurban diyorum!

Daha ne olsun? :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..