Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '09

 
Kategori
İstanbul
 

Böyle havada aşık oldum

Böyle havada aşık oldum
 

Dışarda günlük güneşlik bir hava var. İki gündür yaz geri geldi. Sanırsınız ağaçlar çiçek açacak börtü böcek kurt kuş yuvaya dönecek.

Evde olmak yerine şimdi vapurda olup martılara simit atmak vardı. Kocaman bembeyez köpük köpük dalgaları seyretmek hayaller kurmak vardı.

‘İstanbul’u dinliyorum gözlerim kapalı’ şiirinin dizelerini hatırlarken İstanbul’u denizin ortasından seyretmek vardı.

Telaşla ordan oraya koşturanlar… İstanbul’da yaşayanlar İstanbul’a ilk kez gelenler…

Evdeki gürültü daha fazla hayal kurmama izin vermiyor. Çamaşır makinası kazan dairesi kıvamında gürültü yapıyor.

Mert’in odasından da çıstak çıstak müzik sesi geliyor. Bir hanım kızımız kop kop makamında şarkı söylüyor.

Sordum; Rihanna ‘don’t stop the music’ diyormuş.

Seslendim... müziğin sesini açtı.

Ben sustum… müzik devam ediyor…

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

Orhan Veli KANIK

:) İyi bayramlar…

http://www.esmakahraman.com/boyle-havada-asik-oldum/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..