Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Böyle işte hayat

Böyle işte hayat
 

yorgunkalemim


Bugün erken uyandım hayata

Yıkadım sıkıntılı düşlerimi

Söküp attım yüreğimin acılarını

Susturdum ağlayan gözyaşlarımı...

 

Bana baharı verin

Dalları tomurcuklu, pembe renkli

Bana akarsu gibi çağlayarak gelin

Bana sevgiyle gelin en doğrusu bu

Sızlanmayın,

Mırlanmayın,

Nefret edip gevşemeyin

Sımsıkı gelin

Kollarınız sımsıkı olsun

Yüreğiniz sıkılmasın,

Yeri geldi mi hak edene sımsıkı sarıl

Adımlarınız sıkı olsun gelirken

Sıkılmamış olsun yüreğiniz huzurlu gün gibi

 

Bana sevgiyle yürüyün,

En sağlam yürüyüşünüz olsun

Kırmadan yüreğinizi

Rap, rap ayak sesleri olsun mutluluğunuz

Parmak uçlarınızda uçursun umutlarınız

Yeni doğan gülücüklerle gelin..

 

Dudaklarınız narçiçeği gibi olsun

Hoşlanmıyorum kadere kızanı,

Kederle baş edemeyeni

Kaş çatanı

Hayata sevgisiz bakıp, havlu atanı

Bana bunlarla gelmeyin

Başınız dik, omuzlarınız geniş

Gözlerinizde akça parıltı olsun

Ve çocuklar gibi saf yüreğiniz…

 

Sever gibi değil,

Severmiş gibi değil,

Sevdiğiniz için gelin

İşte o zaman öpeyim,

Alnınızdan annem gibi...

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..