Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

BÖYLEDİR KANUNU AŞKIN SEVGİNİN.

BÖYLEDİR KANUNU AŞKIN SEVGİNİN.
 

Canımdan bezdirdin beni ey güzel.Yoruldum peşinden koşmaktan güzel.


Tazı oldum koştum, senin peşinden
Hep dikine gittin, sürdün yokuşa.
Feleği şaşırdım, döndüm Mecnun'a
Canımdan bezdirdin beni ey güzel.
Yoruldum peşinden koşmaktan güzel.
Dilimle kuş tuttum yaranamadım,
Haykırdım sevgimi anlatamadım,
Gül dudaklarına dokunamadım,
Canımdan bezdirdin beni ey güzel.
Yoruldum peşinden koşmaktan güzel.
Sevilmek hakkıdır, aşk’ı bilenin,
Peşinden koşulmaz, böyle gidenin,
Böyledir kanunu, aşkın sevginin,
Canımdan bezdirdin, beni ey güzel.
Yoruldum peşinden koşmaktan güzel.

 
Toplam blog
: 10
: 368
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Cemal Şimşek 03.03.1947 tarihinde Yozgat ilinin Sorgun kazasında dünyaya geldi. Ortaokul sıraları..