Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Böylesi bir vazgeçiş...

Böylesi bir vazgeçiş...
 

Senin gökyüzünde benim yerim yoktu,kuru dallarında kanatlarım kırılıp koptu.Senin toprağında benim evim yoktu,kader ayrı sondu, yazdığı son hikâye buydu...


Bu sana son mektubum. Eğer olur da okursan, söyleyemediğim son sözün devamıdır bu! Seni incitmek, asla istemeyeceğim bir şeydi, bu yüzden gitmekte haklısın. Hiç değilse  hayatını daha fazla mahvetmeyeceğim, bensiz daha mutlu olacağını biliyorum. Madem artık yoksun, seni en güzel halinle kalbime gömebilirim. Varsın böyle bitsin hikayemiz,

Böylesi bir vazgeçiş için sana kızmaya hakkım yok!  

Hatıra için bıraktığın bu siyah beyaz resimde,  yan yana durduğumuz andaki gülümseyişim için teşekkür ederim sana. Rüzgara çırılçıplak direnirken sarıp sarmaladığın her bir an, üşüyen ellerimi tutarken, içimi de ısıttığın için...Varsın böyle bitsin hikayemiz,

Böylesi bir vazgeçiş için sana kızmaya hakkım yok!  

 Bu ayrılık ilk kez farklı; kavgasız  soğuk bir son. Ağlayıp sızlamayacağım duvarlara kapanıp kapanıp. Sana bu satırları yazarken de kırgın değilim, ellerim titriyor birazcık. İçinde senin olmayacağın bir sabaha başlamak anlamsızlaştıracak yarını ya; Varsın böyle bitsin hikayemiz,

Böylesi bir vazgeçiş için sana kızmaya hakkım yok!  

Portakal tatlıydı, her gece yanındaydı kadehimin. Karşıma seni oturtur, içerdim  en hüzünlü gecelerde. Şimdi daha çok içeceğim yüreğimde aşkın, yudum yudum. Hani  bahara soyunmuştu  sonraki bütün mevsimler seninle. Müebbet kışa çevir olsun; Varsın böyle bitsin hikayemiz,

Böylesi bir vazgeçiş için sana kızmaya hakkım yok!  

Geçip gitsin yarınlar, göçüp gitsin dünler sensiz, eskisi gibi olmak vardı da, şimdi kelimeler anlamsız. Ve bu gece başımı yastığa koyduğumda, bana bıraktığın yalnızlıkla baş başa kalacağım, kötü rüyalarla uyanacağım sık sık.  Bunca yıl beni sensiz bırakmadığın için teşekkür ederim sevgilim. Varsın böyle bitsin hikayemiz,

Böylesi bir vazgeçiş için sana kızmaya hakkım yok!  

Biliyorum konuşacak bir şeyimiz kalmadı, gitmen gerek. Uzaklar seni çağırıyor ve kelepçeleri çözülüyor benim de gözyaşlarımın. Yeniden teşekkür ederim  yeri hiç dolmayacak, kolay kolay sevemeyecek bir kalp bıraktığın için.  Daha çok yaşamak isterdim, ellerimden kayıp gittin. Yolun aydınlık, içinde mutluluk olsun.  Varsın böyle bitsin hikayemiz,

Böylesi bir vazgeçiş için sana kızmaya hakkım yok!   

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..