Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Mağazacılık
 

Boyner Mağaza Müdürü'nün duyarlılığı...

Boyner Mağaza Müdürü'nün duyarlılığı...
 

İstanbul- Beylikdüzündeki evimize çok yakın olan Migros'u gezmek, alışveriş yapmak bana çok keyifli gelir.

Özellikle Ramazan Gecelerinde düzenledikleri eğlencelerle bizlere nostaljik zevkler yaşatırlar..

Geçen aylarda büyük bir yangın tehlikesi atlatan devasa alış-veriş merkezinin çabucak toparlanması beni çok sevindirmişti.

İki hafta önce, Migros girişindeki Boyner Mağazasına uğramıştım.

Güzel bir trençkot hoşuma gitmiş ve hemen satın almak istemiştim; ama ne var ki beğendiğim malın üzerinde, etiketi, barkotu vs. yoktu...

Bu nedenle de satış yapılamıyordu...Görevli tezgahtar genç kız : '' Malın ederini belirlemek için uzmana başvuracaklarını, yarın gelip kasiyer bölümünden malı alabileceğimi '' söyleyince ben de oradan ayrılmıştım.

Ertesi gün gittiğimde ise trençkotun bir başkasına satıldığını öğrenmiştim ve çok kızmıştım.

Konuyu iletmek istediğim mağaza müdürü,o gün farklı bir görev nedeniyle mağazada yoktu...

O sırada mağazada yetkili olduğunu anladığım; fakat konuya ' fransız kalan '  bayan görevli ise lâkayt  tavır sergileyince, sorunu Migros Halkla İlişkiler Bölümüne aktarmıştım.

Bugün, mağaza müdürü olduğunu belirten ve son derece nazik bir üslûpla konudan duyduğu üzüntüyü aktararak özür dileyen beyefendi ile uzun ve keyifli bir telefon görüşmesi yaptık...

Beylikdüzündeki evime döndüğümde beni bir de sürpriz bekliyordu...Boyner'in zarif müdürü,  harika bir çiçek göndermiş ve üzerine de güzel bir özür yazısı olan kart eklemişti...

Sayın Müdür Beye bu vesile ile teşekkürlerimi iletiyorum.

Bu durum, bir kez daha eğitimin ne denli önemli olduğunu hatırlattı bizlere...

Halka açık olan büyük-küçük alış-veriş merkezlerinde, '' Ön Büro '' nun ve eğitimli personelin ne kadar önemli olduğunu anımsadık.

'' Müşteri velinimetimdir. ''  ilkesi, bizlere ata yâdigarı olan sözlerdendir.

Olumsuzluklar karşısında tepkisini dile getiremeyenler, kaliteli ve bilinçli birer tüketici değillerdir.

Ben bu konuyu yetkililere ulaştırmasaydım, koca bir kurum, eğitimsiz kişilerin tavırları nedeniyle zarar görmeye devam edecekti.

Müdür Beyin nazik davetine icap ederek en kısa sürede kahvesini de içmeye de gideceğim ve kendilerine ayrıca teşekkürlerimi ileteceğim.

Eğitim şart !.. Görgülü insanlar çalıştıkları kurumu yüceltirler...

At,binicisine göre kişner...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..