Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Mağazacılık
Okunma Sayısı
1961
 

Boyner Mağaza Müdürü'nün duyarlılığı...

Boyner Mağaza Müdürü'nün duyarlılığı...
 

İstanbul- Beylikdüzündeki evimize çok yakın olan Migros'u gezmek, alışveriş yapmak bana çok keyifli gelir.

Özellikle Ramazan Gecelerinde düzenledikleri eğlencelerle bizlere nostaljik zevkler yaşatırlar..

Geçen aylarda büyük bir yangın tehlikesi atlatan devasa alış-veriş merkezinin çabucak toparlanması beni çok sevindirmişti.

İki hafta önce, Migros girişindeki Boyner Mağazasına uğramıştım.

Güzel bir trençkot hoşuma gitmiş ve hemen satın almak istemiştim; ama ne var ki beğendiğim malın üzerinde, etiketi, barkotu vs. yoktu...

Bu nedenle de satış yapılamıyordu...Görevli tezgahtar genç kız : '' Malın ederini belirlemek için uzmana başvuracaklarını, yarın gelip kasiyer bölümünden malı alabileceğimi '' söyleyince ben de oradan ayrılmıştım.

Ertesi gün gittiğimde ise trençkotun bir başkasına satıldığını öğrenmiştim ve çok kızmıştım.

Konuyu iletmek istediğim mağaza müdürü,o gün farklı bir görev nedeniyle mağazada yoktu...

O sırada mağazada yetkili olduğunu anladığım; fakat konuya ' fransız kalan '  bayan görevli ise lâkayt  tavır sergileyince, sorunu Migros Halkla İlişkiler Bölümüne aktarmıştım.

Bugün, mağaza müdürü olduğunu belirten ve son derece nazik bir üslûpla konudan duyduğu üzüntüyü aktararak özür dileyen beyefendi ile uzun ve keyifli bir telefon görüşmesi yaptık...

Beylikdüzündeki evime döndüğümde beni bir de sürpriz bekliyordu...Boyner'in zarif müdürü,  harika bir çiçek göndermiş ve üzerine de güzel bir özür yazısı olan kart eklemişti...

Sayın Müdür Beye bu vesile ile teşekkürlerimi iletiyorum.

Bu durum, bir kez daha eğitimin ne denli önemli olduğunu hatırlattı bizlere...

Halka açık olan büyük-küçük alış-veriş merkezlerinde, '' Ön Büro '' nun ve eğitimli personelin ne kadar önemli olduğunu anımsadık.

'' Müşteri velinimetimdir. ''  ilkesi, bizlere ata yâdigarı olan sözlerdendir.

Olumsuzluklar karşısında tepkisini dile getiremeyenler, kaliteli ve bilinçli birer tüketici değillerdir.

Ben bu konuyu yetkililere ulaştırmasaydım, koca bir kurum, eğitimsiz kişilerin tavırları nedeniyle zarar görmeye devam edecekti.

Müdür Beyin nazik davetine icap ederek en kısa sürede kahvesini de içmeye de gideceğim ve kendilerine ayrıca teşekkürlerimi ileteceğim.

Eğitim şart !.. Görgülü insanlar çalıştıkları kurumu yüceltirler...

At,binicisine göre kişner...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sn Selek, çok çarpıcı bir Halkla ilişkiler uygulama örneği. Hangi işi yaparsanız yapın, başarıya giden yol mutlaka davranışları zaptu rapt altına alan Halkla ilişkiler uygulamasından geçer. Hepimize, herkese ekmek ve su gibi gerekli. Selam ve sevgilerimle.

Hızır Kabil 
 03.04.2012 11:32
Cevap :
Hızır bey,Merhaba...Yaşadığımız olay, birçoğuna göre önemli bir vak'a değil ;ancak tüketici bilinciyle hareket ederek işletmelerin görevlilerini usûletle ve suhûletle uyaranlar,ülke ekonomisine, iş yaşamındaki kalite artışına önemli katkılarda bulunuyorlar.Boyner Mağazasının yetkin ve saygın müdürünün çiçek gönderme nezaketinini yanı sıra şahsımı ofisine davet ederek kahve ikram edişleri de çok şık oldu:) Odalarında saatlerce sohbet ettiğimiz ve kalıcı dostluklar kurduğumuz beyendinin tavrı tüm yöneticilere örnek olmalı.Desteğiniz için teşekkür eder selamlarımı,sevgilerimi,saygılarımı sunarım...  03.04.2012 12:09
 

Vatandaş bilinçli olursa, hizmet eden de bilinçli davranmak zorunda kalıyor. Gönül ister ki, hakkını aramaktan aciz insanlara da aynı duyarlılık gösterilsin.Baştakinin eğitimli olması yetmiyor çoğu zaman. Alt kademede görev yapanın da zaman zaman meslek içi eğitime tabi tutulup eğitiminin güncellenmesi gerek...Selamlar, mutlu kalın...

Ayşegül HAYVAR 
 02.04.2012 21:40
Cevap :
Dün mağazanın genel müdürünün daveti üzerine Boyner Mağazasına gittim...Kahve sohbetiyle birlikte müdür beyle dost olduk...Kalıcı bir arkadaşlık oluştu...Çok kibar ve beyefendi bir arkadaşım oldu...Teşekkürler...sevgiler...saygılar...  02.04.2012 23:06
 

Yaşanan olumsuzluklarla birlikte ender de olsa uygar davranışlar görmek olanaklı demekki! Yazıyı yazma gerekçenizin çoğalması dileklerimle... Selamlar, saygılar. H.H.Dulun

Hasan Hüseyin Dulun 
 31.03.2012 14:16
Cevap :
Sv.Hüseyin Bey,Merhaba...Güzel temenninize katılıyor; tepkili -bilinçli insanlarımızın da çoğalarak ülkenin daha sağlıklı yönetilmesi için çabalayanların çoğalması dileklerimle ,saygılarımı iletiyor,selam ediyorum...  31.03.2012 14:26
 

İyi geceler.Size katılıyorum haklısınız.Benzer bir olayı ben de Ankara'da yaşadım.Haksızlıklar kaşısında tepkimi dile getirmekten çekinmem.Gerçekten yaşamımızda eğitimin önemi çok büyük.Sanırım bu gidişle eğitimli insanların soyu tükenecek gibi.Umarım bu karamsarlığımda haksız çıkarım inşallah.selam ve sevgiler.NAHİDE

NAHİDE ÇELEBİ 
 30.03.2012 23:26
Cevap :
Nahide Hanım, Merhaba...Takdir edersiniz ki toplum içinde yaşayan bireyler, karşılıklı olarak birbirlerini eğitirler..Üniversite okumak da adamı adam etmiyor...Görgü, kültür, genetik,empati, eğitim,yeniliklere açık olmak ve gelişen dünyanın çağdaş koşullarına kendisini motive edebilmek gibi birçok etmen, insanlığa rehber olacak aydını yetiştiriyor.Güzeli alkışlamak, hatalıyı uyarmak misyonumuzdur.Sizi de tepkili bir aydın olarak alkışlıyorum...teşekkürler...Saygılarımla...  31.03.2012 12:23
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1565
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster