Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '17

 
Kategori
Deneme
 

Boyutsuz

Boyutsuz
 

Salıncakta bir kadın… Zamanın içinde, zamanın dışında… Tik tak, tik tak… Boyutsuz bazen… Varla yok arasında…

Kadının içinde bir yol… Yolda bir ağaç… Ağaçta bir salıncak… Tik tak, tik tak…

Arkasına teneke bağlı bir çocuğu kovalıyor kediler.

‘’Evli misin? ‘’ diye soruyor üç, ikiye… ‘’Çiftsin ya’’, diyor imalı bir edayla.

Akşamsefaları sabah açıyor, Kasımpatı baharı bekliyor.

Erkekler tarlaya, kadınlar kahveye gidiyor asfalt yollu köylerde.

Yara bere içinde aklımın kıvrımları. Biraz kan, biraz su… Biraz ateş, biraz su…

Sonra uyanıyorum.

Şebnem düşmüş bahçeme. Ilık bir bahar rüzgarı geziniyor tenimde. Her şey sukut içinde. Her şey dengede. Bıraktığım yerden başlıyorum güne. İçime çektiğim nefese şükür sözüm var.

‘’Yaşamak güzel ‘’diyorum. Portakal çiçeği kokarken ellerim.

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..