Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Bozkır da sensiz zaman geçmiyor.. Neşet Ertaş'ın anısına..

Bozkır da sensiz zaman geçmiyor.. Neşet Ertaş'ın anısına..
 

Dilinden düşmeyen
Sözün olaydım

Yarinden geçmeyen
Sevdan olaydım

Gözünden gitmeyen
Nur'un olaydım

Bozkır da sensiz
Zaman geçmiyor

 

Mızrabın vurmaya
Telin olaydım

Gözünden akmaya
Yaşın olaydım

Güneşte yanmaya
Tenin olaydım

Bozkır da sensiz
Zaman geçmiyor

 


Kanadın kırmadan
Uçup kaçsaydın

Oraklar biçmeden
Sinem de açsaydın

Buluttan buluta
Rüzgar olaydın,

Bozkır da sensiz
Zaman geçmiyor

 

Ölümden öte
Yolun olaydım

Kalbinden yana
Yoldaş olaydım

Kabrinden yana
Toprak olaydım

Bozkır da sensiz
Zaman geçmiyor


Sözünden korkmayan
Yiğit olaydın

Sazında susmayan
Ustam olaydın

Gönlümde ölmeyen
Aşık olaydın

Neşet'im sensiz
Zaman geçmiyor..

 Muzaffer Alper

Üstadımızı kaybettiğimiz günde, gönlümden geldiğince ve dilim döndüğünce...Ruhu şad olsun.

25.09.2012


 

 
Toplam blog
: 63
: 4513
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Fotoğraf sanatı, çevre ve siyaset, özel uğraşlarımdır. Manifestom'da sadece iki madde vardır, bir..