Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Haber
 

Bozuk Düzenin vicdansız mimarları,gençleri yok ediyorlar...

Bozuk Düzenin vicdansız mimarları,gençleri yok ediyorlar...
 

Sistemsizlik,Onu da yuttu...


Bozuk düzen ,nasıl oluşur...

Yıllarca ihmale uğramış ve siyasi rantiyyecilerin çıkar malzemesi olmuş ;eğitim,sağlık ve adalet birimleri hastalıklı olursa düzen kokuşur...

Yollar yürümekle aşınmaz...Benzin vardı da ben mi içtim...Ha ben mi içtim...

Benim memurum işini bilir...Anlayışı kokuşmanın en önemli müsebbip felsefesidir...

Eğitimi tamamen çoğu köhne dersanelerin kucağına BIRAKIRSANIZ NE OLUR...

BİR ÜLKENİN GELECEĞİ MAHVOLUR.

Eğitim uzmanı olmayan;sadece koltuk hevesiyle en önemli yetkileri ellerine geçiren kişilerin becerisidir geldiğimiz nokta...

Adalet mekanizması ikiye ayrılmış ;siyasi kargaşa içinde hak-hukuk yara almıştır...Gemi sürekli su almaktadır...

Sağlık Bakanlığı,plansız icraatleriyle çoğu köhne özel hastanelerin kucağına atmış, insanımızı...

Sağlıksız katarakt ameliyatlarıyla toplu katliama uğrayıp kör edilenler...Yanlışlıkla bacağı kesilenler...

Çoğu, gençlerimize kazanç malzemesi gibi bakıyor...Kültürden sorumlu bakanlığın bünyesinde binlerce yüksek maaşlı bürokrat oturuyor...Çay sohbetleri gırla gidiyor...Milli Eğitim de böyle bir durumda...Önemli bir konuda dilekçe verdim,150 günde ancak cevap verdiler...Muhakkik raporu kasıtlı ve hatalarla dolu...Resmen partili yandaşın hukuksuzluğu perdelenmek isteniyor...

Bu sancılar yıllardır birikiyor...Çoğu naylon ünivrsiteler açılıyor...Hoca yok...bina yok...Gençler boş kafayla mezun oluyor...

Hatta lise bilgilerini unutanlar gırla...KPSS vb benzer sınav yolsuzlukları, velilerde ve gençlerde derin travmalara yol açtı...

Suçlular,kazandı;mağdurlar bunalıma girdi...Devletin babalığını bekleyenler bekleyedursunlar...

Milletvekillerinin çoğu ,İzmir başta olmak üzere, seçimden seçime sırça köşklerinden çıkıyorlar...Makam ve mevki sahipleri köşe olunca velinimeti olan gariban yuırttaşın yüzünü görmek istemiyor.

Bir gün geçmesin gencecik çocukların intihar haberiyle yüreğimiz kanıyor...

Üniversiteyi kazanamamış,dersane parası bulamayan;üniversite bitirip işsiz kalan çocukların aileleriyle olan bağları da kopuyor.

Gençler intihar yolunu seçiyor...Bu dünyada fazla görüyorlar kendilerini...Sistem otomatik olarak dışlıyor bunları...

Kedi Sevenler Derneği bile var...İşsiz gençleri kanadının altına alacak bir devlet anlayışı aranıyor...

İşte acı bir haber daha...Dün gazetelere göz atarken resmini,ismini gördüm çocuğun ...İntihar etmiş...Manisada...

Gözüm bir yerden ısırmıştı genci...Kuvvetli hafızama kahrettim..Biracık unutkan olsaydım keşke...

Yerel gazeteye de göz attığımda, acı gerçeği öğrendim...

Merhum,.Aliağa Lisesinden öğrencimdi...Üniversiteden emekli sonrası değişik eğitim kurumlarında edebiyat,tiyatro dersleri verirken bu yavru da henüz 16 yaşında rahle-i tedrisimden geçmişti.

Dünya tatlısı,efendi; çalışkan;onurlu ve biraz içe kapanık bir yavruydu..

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi,Sınıf Öğretmenliğinde okuyormuş...Okulunu hiç sevmediğini sık sık arkadaşlarına anlatıyormuş...

Onu intihara kadar sürükleyen sebepler,okulunda mutlaka araştırılmalıdır...

İntihar etmiş yavrucak...Hem de intiharını ihbar etmiş...

Üstüste intiharların yaşandığı kent:Manisa...Bülent Arınçın memleketi...O sırada sayın Arınç TV de İzmire verip veriştiriyor...Seks-içki kadın...Medeniyet...Muhafazakarlık...Çağdaşlık...vs...vs...

.........

Bir garip ölüyor;soğuk suyla yıkayıp gömülüyor...

.......

Sivil toplum örgütlerine ,partilere üye olmaktan kaçan;bolca çene çalan vicdansızların çoğaldığı yerlerde demokrasiden söz edlemez...Elimizi taşın altına koymak gerekiyor...Yıllardır,örgütsel mücadelelerde bulundum...Haykırdım,yazdım,sürgün oldum,yargılandım...Ama yılmadım...Eğilmektense,dik ve onurlu durmayı yeğledim.Sistemin partilerine yedirecek param olmadığı için, yalakalık genlerimde bulunmadığından dolayı ;ön seçim adaletsizliği nedeniyle listelerde ön sıralarda koşamadım..Ama bildiğimi,gördüğümü,anlatmaktan,yapıcı olmaktan,eser üretmekten hiç geri adım atmadım...

Bu acı haber,ülkemizin gençlğinin sahipsiz bir okyanusta, hangi rüzgarın,nereden geleceğini bilmeden uçurumlu şelalelerin olduğu yerlere sürüklendiklerinin en büyük delilidir. Evlat sahibi olan sorumluların ,empati kurması dileklerimle haberi yayınlıyorum.

...................

MANİSA (İHA) - Manisa'da bir inşaatın 11. katına çıkan genç, aşağı atlayarak intihar etti.

Alınan bilgiye göre, İzmir'in Aliağa ilçesi nüfusuna kayıtlı Mehmet Emin Okur (22) isimli genç, Manisa il merkezine bağlı Hafsa Sultan Mahallesi Mimar Sinan Bulvarı üzerinde bulunan inşaatın 11. katına çıktı. İddiaya göre genç; babasına bir mesaj çekti, sonra 155 Polis İmdat Hattını arayarak, "Birisi intihar edecek haberiniz olsun size bilgi veriyorum" dedi. Okur, daha sonra 110 İtfaiye Hattını arayarak, "Ben intihar ediyorum gelin cesedim kokmadan kaldırın" dedikten sonra inşaatın 11. katına çıkarak

kendisini boşluğa bıraktı. Manisa polisi kendilerine gelen intihar vakasının geçebileceği bölgeyi taradı. Bu sırada inşaatın bulunduğu bölgedeki konutlarda oturan vatandaşlar, duydukları gürültü nedeniyle polisi aradı. Olay yerine gelen polis ekipler, Mehmet Emin Okur'un cesedini buldu ve yakınlarına ulaşarak acı olayı bildirdi. -Basın-

..........

Mehmet Emin Okur,bir çiçekti...Şimdi toprağın altında...

Allah gani gani rahmet eylesin...Toprağı bol olsun...

.......

Umarım intihar nedeni hukuka uygun olarak araştırılır...

Ve bu solan çiçeklerin kaatillerinin kimler,hangi yapılaşmalar,hangi yeteneksiz ve basiretsiz eylem ve eylemciler oldukları ortaya çıkarılır ve teşhir edilir...

Korkarım sonuç :Psikiyatrik bir vaka ile ext oldu...olarak kısaca yazılacak...Ve ta ki yeni bir çiçek solana dek beklenecek...

Böylece bir gençliği EXT olarak kayda geçenler, tarihte muhteşem basiretsizler sayfalarında yer alıp bir gün dizileri çekilecektir.

Bu dizilerde tüm Ucubeler ve Yarasalar rol alacak...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..