Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Bozuk süt

Bozuk süt
 

unutmaya kaç kadeh kaldı..unutmamaya..


Görücü!
Al göğsümdeki tüm çizikleri tanı
Sesimdeki bulutları gör
Kadehlerimin sayısı arttıkça
Nasıl da berraklaşıyorum anla!

Bak bu da doktor raporu
"Her acıya dayanıklı,
el titremesi ruhsal değil,
tansiyon düşüklüğü.
aslı fiziksel olan
kendince hastalık hastası"
İlacı kendi haline bırakmamak.

Ama Görücü!
Fazlasını istersen
İyi yemek yaparım şarap sosuyla.
Acıyla harmanlanmış
Fıkralarım da var.
Gidişlerini sevgiyle beslerim,
Bekleyerek çoğaltırım..

Görücü!
Dezenfekte ederim kalbimi
Öldürürüm mikrop gibi
tüm sevi hallerimi.
Bir tek sana akarım
Bahçedeki su kanalı gibi.
Kararlıyım Görücü!
Sürüden olmaya.

Hangi sesi giysen
ben ona aldanırım
"Senin rengin ne" diye sorsan
"ben o'yum Görücü
senin renginim" derim.

Piskopat demişler hakkımda
Yalan Görücü yalan ..
Ben ak sütten çıkmış
Bozuk süt
Ama aslım süt!
Görücü..
Aslım..
Süt..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..