Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '14

 
Kategori
Futbol
 

Brezilya 2014 Çeyrek Final Analizi : Fransa – Almanya … ( Bölüm: 2 )

Brezilya 2014 Çeyrek Final Analizi : Fransa – Almanya … ( Bölüm: 2 )
 

Açıkçası Fransa Milli Takımı, Brezilya 2014 Dünya Kupası’ nda, oynadığı maçlar sonunda bana Almanya’ dan daha hazır bir durumda gözüktü…

Çünkü oyuna sonradan giren çıkan oyuncular göz önünde bulundurulduğunda, kalite bir miktar düşse de, takımın taktik anlayışında gözle görülür bir bozulma olmadığına tanıklık ettim…

Yani, hala pişmekte olan ve asıl hedefi bana göre Brezilya 2014 değil de bir sonraki Avrupa Şampiyonası olan bir takım olan Fransa, tüm çaylaklığına rağmen, onlara sunulan tüm taktik oyunları yalayıp yutmuş ve disipline olmuş bir takım izlenimi verdi…

Oysa, Almanya, her zaman için bir çok kalbur üstü takımdan daha bir turnuva takımı olması beklenirken, sıkıştıkları anlarda, hiç de isimlerine yakışmayacak amatörlükte hatalar yapmaktan da geri kalmadılar…

Evet, Almanya hala maç maç düşünüyor ve turnuvada bir üst tura yükselebilmek için ne yapması gerekiyorsa, onu yapmaya devam ediyor, ama eğer defolarını bulacak rakipler olursa, elleri kolları ayakları bir anda birbirine dolaşarak, hiç beklenmedik basitlikte yanlışlar içine düşebiliyor…

Bütün bunların ışığında, kesin konuşmamak şartıyla, iki takımın şartı eşit gibi gözükse de ben Fransa’ nın biraz daha ağır basacağını ve uzatmalar sonunda yarı finale çıkacağını düşünüyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/brezilya-2014-ceyrek-final-fransa-almanya/

Not: Benzer yazıları bulabilmek için yukarıdaki ana linke tıklayabilirsiniz...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..