Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

18 Eylül '07

 
Kategori
Futbol
 

Brezilya 3 Arjantin 1

Brezilya 3 Arjantin 1
 

Bu haberi; haber mi yapsam? Mizah da mi yazsam? Yoksa; futbol bolumunde mi yayinlasam diye dusunup duruyordum. Emre imdadima yetisti! Basin tiribunune kol cikarmis ya? Spor, pardon futbol haberi oldu!... Ciddi ciddi adamlar, ciddi ciddi yorumlar da yazdilar. Kimisi de gulup gecti.

Demek ki dedim; bizim bu yaziyi da nerede yazsak, orada tutar!. Icinde Birezilya var. Arjantin var. Goller var. Taraftar var...

***

Arjantin Birezilya maci Arjantin'de oynanmadan once, bir prezervatif firmasi reklam afisi hazirlamis. Brezilya'nin "B" sine Arajntin'in "A" sini manidar bir sekilde yonlendirmisler...

Mactan once bu afisi goren Birezilyali taraftarlar cok bozulmuslar!...

Maci, Birezilya 3-1 kazanmamis mi? Ulkelerine doner donmez kendi afislerini hazirlamislar:

Brezilya'nin "B" si yine var. Arjantin'in "a" si Birezilya'ya yonlendirilmis ama; bu sefer boynu bukuk!...

Ulan gavur!...

Bu kadar da derinden intikam alinir mi?


***




NOT:

Bu haberi onceden bilirdim. Naci Yildirimer'in epostasini alinca, sizlere de haber vereyim istedim.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..