Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

16 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

BROADWAY MÜZİKALLERİNDEN SEÇMELER

BROADWAY MÜZİKALLERİNDEN SEÇMELER
 

internetten alıntıdır.


Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Bir iyi bir de kötü haber. Dünkü kötü haberden çıkan kelimeler bu sabah yayına alındı. (Hayır, alınamamış sayfa boş görünüyor, olmayan yazıyı sildim) İyi haber “Aaa biz bu akşam gösteriye gidecektik” hatırlaması. Huzursuz bir suskunluk. Sessizce hazırlanıyorum. TİM Salonlarında 5 akşamlık bir şov gösterisi. Dans, müzik, şov, renkli kostümler, normalde bayıldığım ama bu gece sırf biletler boşa gitmesin diye seyredeceğim.

Gala gecesi olduğu için, tanıdık görünen ünlü suratlar. Hiç biri beni ilgilendirmiyor, Hıncal Uluç dışında. Onun bu gösteriyi seyrettikten sonra yapacağı yorumun yanında benim yaptığım acemi anlatımının ne kadar önemi var bilmiyorum ama ben onun sanat yorumlarını her zaman çok dikkate almışımdır. Arabamızda onun beğenisiyle hazırlanmış cd bile var, keyifle dinlediğimiz. Ben kendi adıma beğendiğimi söyleyebilirim. Gidebilme imkanı olanlara, evet seyredin beğeneceksiniz hele 2. perdeyi derim. Dünyaca ünlü müzikallerin en güzel şarkılarını (özellikle Abba grubunun), kalabalık bir grupla danslar eşliğinde dinleme fırsatını kaçırmayın. Evita’nın müziklerinde kimseye göstermeden ağlamak serbest.

Grease filminin yeri hep ayrıdır bana göre. Lise 1’in ikinci yarısındayız. Film sinemalarda gösterime girdi. Sınıfın çoğu seyretmek için can atıyor, okul kırmaya karar veriyoruz. Kalabalığa uyup kabul ettim ama bütün gece kabuslarla geçti ya babam okula gelirse. Sabah buluştuğumuz yerde kız arkadaşlarımın çoğu benim gibi tedirgin. Yürüyerek gittik Kızıltoprak Kent Sinemasına, film başlayana kadar patırtı-gürültü ama perdeler açılınca tıp oyununun içinde gibi koca salon. John Travolta-Olivia Newton John’un o katıksız çocuksu aşklarının etrafında dönen müzikal hikaye. Hala evde kopya olmayan kopyası var. O müzikler eşliğinde ayaklarım bana sormadan tempoya başladı. Gençlik ne güzel şey, tükenmez gibi görünen enerjiler, sabun köpüğü gibi anında unutulan sorunlar ya da sorunların sorunsuz oluşları… Tüm keyifsizliğime rağmen iyi geldi gösteriyi seyretmek. Keyifle seyredildiğinde düşünün ne kadar hoş olabileceğini.

Ben gönül rahatlığıyla seyredin diyorum. Gösterinin sonunda takım elbiseli erkek şarkıcının ayaklarında topuklu ayakkabılarla sahneye çıkması ve sonrasında gelişen komedi seyredilmeye değer. Bir erkeğin topuklu ayakkabılar ve kadın çamaşırlarıyla yaptığı estetik dansı kaçırmayın. Hala aynı keyifsizliğim sürmekte onun için kelimelerim bu kadar soğuk ama gösteri sımsıcak ve şarkılar mükemmel.

Biletler için arkadaşımız Selda’ya ve eşine huzurlarınızda teşekkürler ediyorum(z).

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..