Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Bu acı geçecek mi ?

Bu acı geçecek mi ?
 

Gider mi anılar ?
Unutturur mu seni zaman ?
Silinecek mi yüzün aklımdan ?
Gülüşlerin..
Sesin..
Ya gözlerin..
Bu acı geçecek mi ?
 
Ağır gelmeye başladı bu yük..
Atamıyorum..
Çok acıyor..
Mutluymuş gibi mi yapmalıyım ?
Hiç yaşanmamış gibi mi ?
Yokmuşsun gibi…
Bu acı geçecek mi ?
 
Böyle bir şeyi ben istemedim..
Neden oldu ki..
Günahlarımın bir bedeli miydi ?
Ceza mı ?
Hüzünle mi ödenir borç ?
Yaşama sebebimi kaybetmişim sanki..
Bu acı geçecek mi?
 
Hangi şarkı derman olacak hayal kırıklığıma ?
Hangi şair dizelerinde bahsedecek bundan ?
Acıma çare olabilecek biri var mı ?
Merhem olacak bir doktor ?
Bir çıkış yolu var mı ?
Benim hayalimdin..
Bu acı geçecek mi ?
 
Bitti..
Sonra roman yazsan ne fayda ?
Konuşmak..
Anlatmak rahatlatıyor mu içini ?
Anılarımı aldım yanıma..
Gidiyorum..
Bu acı geçecek mi ?
 
Her nefes aldığında..
Her kalbin attığında..
Her mutlu olduğunda..
Her yalnız kaldığında..
Gözlerini her kapadığında..
 
Benim yaşadığım acıyı sende çekesin..
Ve benim sevgim şiirlerde hep genç kalacak..
Bu acı geçmeyecek…
 
Toplam blog
: 56
: 985
Kayıt tarihi
: 17.11.14
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyoloji Bölümü 4. Sınıf öğrencisiyim. ..