Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu Adam da Kim?!

Merhaba 3 yıılık ilişkimin bittiğinden bahsetmiştim. Ama hala arkadaş kalmaya çalışıyoruz. Şimdi bu süreçte geçirdiğim evrelerden bahsedeyim. 2 hafta oldu ayrılalı ama hala mesajlaşıyoruz, nasılsın napıyorsun diye. Hem alışkanlıktan hem değer vermekten. Sevgi uzun zaman önce ölmüştü, başımız sağolsun. 

Mesajlaşıyoruz ama bugün şuraya gittim dediğim de merak etmiyor. Başıma bugün şu geldi diyorum, bana çözüm sunmuyor. Sen naptın diyorum arkadaşlarlaydık diyor. Bir gün sonra öğreniyorum ki 3 şehir değiştirmiş. 

2 hafta önce giden, 3 yıldır tanıdığım o adamla değil de bambaşka biriyle konuşuyorum. Bu yeni kişi beni önemsemiyor. Bana değer de vermiyor pek. Ama ben ona değer veriyorum. Arayacağım diyor, gece 2 ye kadar bekliyorum, aramamış oluyor. İntikam alır gibi. Ne kadar canımı acıtsa o kadar iyi onun için. Sanki ayrılan o değilmiş gibi. Benden ne istiyor anlamıyorum. 3 yıldır tandığım adam ya hep böyleyse diye geçen senelerime de üzülmüyor değilim. 

 
Toplam blog
: 5
: 74
Kayıt tarihi
: 21.06.19
 
 

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz demek isterdim ama tahminimce pek de hoş gelmediniz... Yazılarımda a..