Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '09

 
Kategori
Spor
 

Bu adam ileride çok büyük olacak!

Bu adam ileride çok büyük olacak!
 

Bu adam ileride çok büyük olacak!

Ben bir Fenerbahçe hayranıyım. Bilirsiniz bu ülkede Fenerbahçe taraftarları tarafından pek diğer takım futbolcuları sevilmez. Bu kişi hele bir de Galatasaray futbolcusu ise bu ona karşı bir nefrete dönüşür. Ama ben Galatasaray’lı bir futbolcuyu övgü ile anmak istiyorum. Çünkü ben onda başka bir şey görüyorum. Ben o futbolcunun ilerisinin çok daha parlak olacağını düşünüyorum.

Yaptığı futbol yorumları ve samimiyeti ona ileride çok şey kazandıracak. Olayları yorumlaması, futbol hakkındaki düşünceri herkesi şaşırtıyor. Anlatım biçimi ve doğruları her takım taraftarı tarafından beğeniliyor. Daha yeni girdi bu yorumculuk işine. Belki bazılarınız onun yorum yaptığını bile bilmiyor. Ama size öneriyorum, onu dinleyin. Çünkü o çok büyük birisi olacak.

Siz şu an da onun kim olduğunu düşünüyorsunuzdur. O kişi Hasan ŞAŞ, evet gerçekten çok farklı birisi. Yorumculuk yapmaya başladığı günden beri onu takip ediyorum. Öncelikle böyle birisini kadrolarına kattıklarından dolayı HaberTürk’e tebrikler. Size tavsiyem sizde takip edin. Bu adam ileride futbol adına en yüksek yerlerde olacak.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..