Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Bu adam Milletvekili ise ben millet değilim

Bu adam Milletvekili ise ben millet değilim
 

Boksör Milletvekili ama boksu rink yerine Bürokrat makamında yapıyor


BU ADAM MİLLETVEKİLİ İSE BEN MİLLET DEĞİLİM !

Yok, daha neler?

Bir milletvekili Ziraat Bankası Genel Müdür Yardımcısının makamında burnunu kırıyor…

Milletvekilinin yanında eşi ve çocuğu da var…

Genel Müdür Yardımcısı ise sakin bir biçimde durabiliyor, bravo…

Konu basına yansıdı… Milletvekili çocuğu Ziraat Bankasının gençlere yönelik uygulamalarından birinde yer alıyor… Voleybol takımında oynuyor…

Ziraat Bankasının bu konuda yaptığı çalışmada 150 gencin ayakkabı, forma gibi ihtiyaçlarını karşılıyor… Usullerinde oynayanlara para verme konusu yok…

Milletvekili oğlu için para istiyor, Genel Müdür Yardımcısı da “bu konuyu yönetime götüreceğim ancak bir sonuç alınacağını sanmıyorum” bankanın bu konuda net bir kararı var ama isterseniz oğlunuz başka bir takıma geçebilir diyor…

Bir kavga, bir gürültü ve makamında yumruğu yiyerek burnu kırılan bir bürokrat…

Şaka gibi…

Siz Türkiye nin en büyük bankasının ikinci büyük adamını oğlunuza para vermedi diye dövüyorsunuz…

Bu Genel Müdür Yardımcısı o makamdan kaç kişiyi yönetiyor… Bu bankanın daire başkanları, çalışanları, şube müdürleri, memurları binlerce kişisi ile bir aile… Beğensem de beğenmesem de ülkemin bir değeri… Çiftçimin her daim dostu…

Her ne olursa olsun bir kişiyi makamında tokatlamak, burnunu kıracak kadar kavga etmek !

Sayın Genel Müdür Yardımcısına allah sabır versin diyorum… Uzaktan yaptığı çalışmaları takip ettiğim Can Akın ÇAĞLAR da bu gün itibariyle görevinden İSTİFA eder ve elemanlarına yöneticilerine sahip çıkan bir Genel Müdür olarak kalbimize yerleşir…

Bence tüm Ziraat Bankası yönetimi toptan istifa etmelidir…

Eğer istifa ederseniz; öyle bir ses getirir ki, kimsenin yapamadığını yapar belki de gerçek Temiz Eller operasyonunun başlamasına sebep olursunuz… Temiz ve Dürüst bürokratlar, onurlu yöneticilerin var olduğunu gösterirsiniz Türkiye ye…

TMO Genel Müdürü istifa edince dün yazdım blogumda… Ama bir cümleyi eklememişim… Eğer fındık alma görevi ona verildiğinde bu işi almayarak istifa etseydi diye düşünüyor mu acaba…

Eğer, istifa etmezseniz şu veya bu sebeple…

Hiçbir zaman kendilerinizi affedemeyeceksiniz… Nasıl buna katlandım diye düşünüp duracaksınız hayatınızın sonuna kadar…

Siz Türkiye nin en büyük bankasının yöneticilerisiniz, sizin birikiminiz ve çalışmalarınız herkes tarafından görülüyor biliniyor… Size yakışan yerlerde onurunuzla çalışırsınız…

Belki az para kazanırsınız ama hiç olmasa kendini o çiftliğin sahibi olduğunu sanan Milletvekilleri ile uğraşmazsınız…

Ben bu haberi okuyunca şöyle bir düşünceye daldım… Sporcu oğluna bankadan maaş almak için Genel Müdür Yardımcısının burnunu kıran bir milletvekili acaba birkaç milyon dolarlık bir kredi için neler yapabileceğini düşünmek bile kabus… İktidarın nimetleri için parti değiştiren, bir önceki dönemde söylediği her şeyi unutarak sadece iktidarın nimetlerinden yararlanmak için hareket edenlerden başka bir şey bekleyemeyiz…

Bu adam milletvekili ise ben MİLLET DEĞİLİM!

Beni temsil etmesini istemiyorum… Utanmadan sıkılmadan meclis kürsüsüne de çıkacaktır bu adam…

Yaptığı yanına kâr kalacak bu kişi dokunulmazlık zırhı içinde aramızda dolaşmaya devam edecek…

Partisinin yönetiminin bu konuya hemen el atacağını umuyorum… Ayrıca TBMM başkanının hemen bu konuda başkanı olduğu kuruma zarar veren bu kişilerle ilgili önlemleri almasını beklemek sanıyorum ki hakkımız...

Haberi okumak için istegundem.com

 
Toplam blog
: 9
: 1742
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

İdealler uğruna, hayatın akışını değiştirmek, hile hurda yapmadan, kanuna, nizama ve çevre değerleri..