Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '07

 
Kategori
Siyaset
 

Bu akşam dolunay

Bu akşam dolunay
 

Karşı taraftan önce ışığı göründü, sonra yavaş yavaş kendini göstermeye başladı. Bulutların arkasına girince kimi zaman flulaştı, kimi zaman iyice kayboldu. Bulutlardan kurtulunca bembeyaz parlamaya başladı. Dün gece gökyüzünde ay dolunay gibiydi, dikkatlice bakınca biraz eksiği olduğu görünüyordu. Doğarken, bulutların arkasına saklanırken, ışıl ışıl görünürken fotoğraflarını çektim. Batmasını beklemedim.

Bu sabah Google Takvim’den bir e-posta geldi, bu akşam dolunay olduğunu haber veriyordu. O zaman dün akşam dolunaydan biraz eksik olduğuna emin oldum.

Bu akşam gökyüzünde dolunay olacak ancak büyük bir olasılıkla göremeyeceğiz. Gökyüzünü sabahtan buyana kaplayan kara bulutlar dolunayı gizleyecek. Dolunayı görüp fotoğraflarını çekme hayalim de gerçekleşemeyecek.

Yaşam da böyle değil midir, gelecek için umutlar beslersin, güzel günler gelecek diye beklersin, gelmez, umutlar tükenir.

Bu akşam kara bulutlar yüzünden dolunayı göremeyecek olsam da bir gün kara bulutların gittiğini göreceğimi biliyorum. Bugün yıkılan hayallerimin bir gün gerçekleşeceğini, güzel günlerin geleceğini biliyorum. Sizin de umudunuz tükenmesin.

İnebolu, 28-8-2007 Salı

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..