Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '20

 
Kategori
Magazin
 

Bu Akşam Şevval Sam

'Muzeyyen Şarkıları' adlı konseriyle her zamanki gibi çocuk edasıyla Cemal Reşit Rey salonunda sahne alan Şevval Sam bu geceye özel Şevval Sam Senar'dı.

Sahnede pandemi nedeniyle hayranlarından uzak kaldığını ve şarkı söylemeyi özlediğini sık sık vurgulayan Sam'ın gerçekten sahneleri özlediğini her halinden belli oluyordu.

Aynı şekilde hayranları da Şevval Sam'ı özlediğini alkışlarla ve şarkılarına katılımyla anlayabiliyorduk. Mesela ben tüm şarkılarına eşlik ettim bir tenör olarak.

Kısacası lezzetliydi konser.

İmamoğlu seçilmesinden kısa bir süre sonra bir yazımda (arşivde duruyor) Şevval Sam'ın İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür Sanat kurumuyla sıcak temasa geçmesi gerektiğini ve İstanbul halkının Sam'a ihtiyacı olduğunu vurgulamıştım nacizane.

Elbetteki benim söylemlerimi dikkate alarak İBB ile temasa geçmemıştir sevgili Sam ama doğru yaklaşımıyla CRR salonunda sahne almasına çok sevindik.

Hakikaten sahnede seyircisiyle çok sıcak temas kurabilme yeteneğine sahip Şevval Sam. Doğal ve olduğu gibi yaklaşımda bulunuyor. Zannediyorum bunun için çok seviliyor.

Egosu sıfırlanmış, önce insan sonra sanatçi olarak gördüğümüz Şevval Sam'dan benzer konserlere imza atmasını bekliyoruz.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..