Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu akşam yemeği bulutlarda yiyoruz

Bu akşam yemeği bulutlarda yiyoruz
 

müthiş


O da ne ???

Gökyüzünde bir kalabalık... Havada uçan bir masa ... Konuklar bir masanın çevresinde denizden 55 metre yükseklikte yemek yemenin tadını çıkarıyorlar. En üst noktaya ulaşıldığında, yemek servisinin yanına patlatılan şampanyayı yudumlamanın keyfi ekleniyor.

Ortaköyün eşşsiz manzarısında, yemek yemek, evlenme teklif etmek ( müstakbek eşin yükseklik korkusu olmaması şartıyla tabii ), kahvaltı yapmak, maç seyretmek, doğum günü kutlamak mümkün. Euro 2008 için Türk milli takımı zirveye çıkarken, kurulan platformlarla takımımızı bu ilginç mekandan desteklemek bile mümkün.Tek sorun gollerde yerinden kalkıp zıplayamayacak olmak !

Bir yanda Boğaz'ın eşşiz manzarası, öte yanda gökyüzünün maviliği eşliğinde şefin özel bir ocakta havada pişirdiği yemeklerin tadına bakmak şüphesiz eşşiz bir deneyim. Önerilen en ideal havalanma süresi günbatımına yakın saatler, yeni yeni beliren yıldızlara kadeh kaldırmak için...

Çok yaratıcı. Daha neler duyacağız bakalım ?

Rezervasyon ve bilgi için : www.gökyüzündeyemek.com

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..