Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '22

 
Kategori
Şiir
 

BU ARALAR

   Bu aralar napıyorum?

   Yine bu aralar ben seviyorum.

   Balkonumdaki karanfilin rengarenk açılışını.

   Bir fican kahve ile müzik dinlemeyi.

   Yazı yazmayı ve zaman zaman düşünmeyi.

    Seviyorum ruhumu dinlendirmeyi.

    Kalbimi yormamayı öğreniyorum mesela.

    Mutfağımda ölçülü lezzetlerde, ölçüsüz damak tadı bulmayı.

    İki ara bir derede olmadan yaşamayı hayatı.

    Eskisi gibi özlemleri özlememeyi seviyorum örneğin.

    Bu aralar en çok aranan şeyi, huzuru yakalamayı.

    Yine küçük heyecanlarla büyük zıplamalar yapabilmeyi.

    Okuduklarıma birkaç sayfa daha eklemeyi.

    Sahip olduklarıma şükretmeyi seviyorum .

    Buaralar mesela ben yine...

    Bir arkadaş sohbetinden kalma anıları anmayı.

    Yeni sohbetlerle tazelenen günleri.

    Kendime yeni benler eklediğim anları .

    Eski benlerimden eksilttiklerimi.

    Ve kendime değer vermeyi seviyorum .

    Kısaca herkes için en çok kendimi sevmeyi seviyorum.

    Çünkü en değerli yanımız olan insan olmayı seviyorum.

    

   

 

 

 
Toplam blog
: 174
: 269
Kayıt tarihi
: 20.11.08
 
 

Yazmak bir sevda ..