Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
499
 

Bu aşka yazık olacak

Durucam burda gidişini seyredicem
Kıpırtısız sakin gibi görünücem
Kavgasız olacak fırtınasız olacak saçma sapan olacak
Organlarım birbirine vurucak arkandans essiz bakıcam
Ben yine salağı oynıcam
Gittin hayaller yandı kül yok, duman yok, hiç hiç hiçbişi yokkk
Burda bahar yok, mevsim kış
Güneş hiç doğmayacak, adın hasret
Yüreğimde sızı var gülmek güç
Sadece yağmur, sensizlik ve iç çekişlik
Sensiz olmayacak ama eğer gideceksen
BU AŞKA YAZIK OLACAK........





(alıntı)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Benim bir kaç ay sonra yaşayacağım duyguları yazmışsın..Yüreğine sağlık..Sevgiyle kal...

star 
 25.06.2008 22:17
Cevap :
nasıl yani anlamadım ?  25.06.2008 22:24
 

bence bir erkek bırakıp çekip gidiyorsa o aşka yazık olmaz istemiyordur demek bence zaten zorlada dur diyemezsin ki sevdiğine giden gider arkana bakmadan söylediğin güzel sözlere yazık olur sadece inan bana giden erkeğe değmez sevgiyle kal...

muradiye 
 25.06.2008 21:30
Cevap :
tşk ederim muradiye eet sölediklerin aslında doğru ama üzülmemkde elde değil yaşanan onca seye yazık oluo işte hoşçakal  25.06.2008 22:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 24
Toplam yorum
: 52
Toplam mesaj
: 21
Ort. okunma sayısı
: 822
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster