Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu ayaklar hangimizin?

Bu ayaklar hangimizin?
 

Değirmendere sahilinde küçük bir çay bahçesinde oturuyorum. Saatim durmuş. Deniz çarşaf olmuş suskun. Bir fincan çayı zevkle yudumlarken deniz kenarında, mendil satan çocuklar geçiyor yanımdan.

Deniz dalgalarıyla oynaşıyor oysa, göğün mavisi bulutların beyazıyla. Ben de onlarla aynı boyda oluyorum bir anda, onlarla aynı yaşta. Onlarınki gibi kirli, yamalı, kısa pantolonum. Donuyor çıplak ayaklarım. Onların saçları gibi karışık saçlarım; pisim, tozluyum. Ellerim simsiyah, gözlerimdeki ışık ölesiye ümitsiz.

Değirmendere sahilinde küçük bir çay bahçesinde oturuyorum. Saatim durmuş. Deniz çarşaf olmuş suskun. Kalabalıklarım çok yalnız, yalnızlıklarım ise çok kalabalık burada! Bir bakıyorum; ben de onlarla beraber mendil satıyorum aslında!

Kalabalıklarım çok yalnız,yalnızlıklarım ise çok kalabalık!

SORU : Lütfen söyleyin, kimin ayakları çıplak aslında?


 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..