Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Bu ayıp kimin?

Bu ayıp kimin?
 

Sahip çıkan olur mı dersiniz?


Her alanda bir çöküntü, her alanda bir yozlaşmadır gidiyor ülkemizde.
İnsanlıktan nasibini alamamışların marifetlerine bir örnek de sporumuzdan (futbolumuzdan) geldi.

Trabzon ve F.Bahçe’ye verdiği hizmetle herkesin gönlünde taht kuran,
en son kulübüyle yaşadığı gerginlik sonrasıBetis’e giden milli yıldızımız Mehmet Aurelio'nun arabasına saldırmışlar.Araç kullanılamayacak haldeymiş.Ön kaputuna ve kapılarına, ’Adi, alçak’ diye yazmışlar.

'Bu çok ağır hakareti kimler yapmış olabilir' diye düşündüm. Aklımdan tabii ki bazı hoş olmayan olaylar geldi geçti, ama konularla ilişkilendirmek istemediğim için burada paylaşmak istemiyorum.

Benim değinmek istediğim, Mehmet Aurelio'ya karşı yapılan bu çirkinliğin adı hazımsızlık mıdır veya başka bir şey midir, nedir bilmiyorum.
(Aslında biliyorum da yazamıyorum)

Fenerbahçe'de bunu düşünecek, yapacak birileri olabilir mi? Onları doldurmaya çalışanlar başka birileri olabilir mi? İhtimal bile vermek istemiyorum. Ancak; Ay Yıldızlı formayı şeref ve gururla taşıyan canla başla futbolunu oynayan Mehmet Aurelio Betis'e gittikten sonra, 'adi' olmuştur, 'alçak' olmuştur.

Derseniz ki; 'Türkiye'de yaşamak kabiliyet işi, bir sonraki güne kimsenin garantisi yokken bir aracın tahrip edilişine mi taktınız' Ben de derim ki, Türkiye'de ecelle ölmenin eskiden olduğunu biliyorum, ama ben Mehmet Aurelio'nun aracına taktım.

Olmamalıydı, profesyonel bir oyuncuya bu yapılmamalıydı.

Ayıplarımızın hamalı olduk, taşıyamıyoruz,
Yeter artık...
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..