Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '20

 
Kategori
Edebiyat
 

BU BAYRAM BAMBAŞKA

Bu bayram başka.

Bu bayramı mihenk taşı kabul ettim ardından niyet ettim. Bu bayram 48 yıl önceki ilk bayramım. Bu bayram doğdum ben. Tüm gerçeğimi resetledim. Gerçeğin nedir diye sorma o, bu bayram yazılıyor daha bebek, yesyeni. Bu bayram başka. Ben başka sen benim için, ben senin için başka bambaşka.

Bu bayram doğdum ben. Annem arefe babam ramazan. İsimler başka bedenler bambaşka.
Onlar kim diye sorma ben de yeni tanıycam bebeğim daha. Hisler başka duygular başka.
 

Bu bayram doğdum ben niyet ettim yaşamaya, dualar başka, dilekler başka, tekamul başka. Niyet nedir diye sorma bende başka, sende başka, durdum gönül kıbleme kabem aşka.
 

Bu bayram doğdum ben ağlamadım iki tokada, kendim kestim bağımı kendi ellerimle, yara başka acı başka iz başka. Sen kimlerdensin diye sorma bana, yer başka, gök başka, gökkubbedeki ben başka... 

 
Toplam blog
: 15
: 539
Kayıt tarihi
: 14.09.12
 
 

Kalıtsal Aile Travmaları Terapisti / Yaşam Koçu ..